Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad erhverv burde jeg starte i?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest vil jeg lige sige at overskriften ikke er så god, da det er lidt svært at beskrive det dillemma jeg står i.

Jeg er p.t folkeskole elev og starter på handelsgymnasiet næste år, med linjen økonomi. Jeg har tidligere haft et mini-hosting firma, hvor vi solgte gameservers m.v til private (til lav-pris). Det var også meget fint, indtil Paypal lukkede vores konto og holdte vores penge i 6 måneder, hvilket vi var tæt på konkurs. I sidste øjeblik blev det så solgt til et større hosting firma. Nu går jeg atter med iværksætter tanker, men ved ikke i hvilket erhverv jeg vil starte, jeg har meget viden inden for IT og hvis jeg ikke selv kan finde ud af det har jeg en rimelig god omgangskreds, med nogle dygtige IT kyndige, som jeg enten kender bare eller har lavet noget grafik for.
Jeg tænker sådan lidt, da der ikke er nogle penge OVERHOVEDET i, kun småpenge og et lille overskud, vi snakker måske 70-80 kr. pr. kunde og måske 20 kunder, og det kræver en helt masse serverkraft og servere er ikke helt billige.

Hvad tror I at det ville være godt at starte i, I kender jo lidt til iværksætning.

Hvad erhverv burde jeg starte i? - Der går mange tanker i gennem hovedet, og jeg har faktisk ingen anelse til hvad jeg burde starte med, det kunne eventuelt være en hjemmeside/community, eller det kunne også være et sted hvor jeg kunne sælge noget? 

ALT INPUT KAN BRUGES! :) 

Med venlig hilsen
Joakim Koldsø

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)