Måske det er smartere bare at opføre sig ordentlig :) hvis man føler behov for at "forsikre" sig mod dette tror jeg man seriøst bør se på sine arbejdsgange og kundeservice. Og skulle der komme noget kritik man gerne vil have væk eller pyntet på, så kan man jo agere på dette med at gå i dialog med kunden/afsenderen, og/eller om nødvendig få lavet noget reputation management.
Bruger du for meget tid på dit lager? Se Smartpack.dk
Jeg kan heller ikke love at det bliver fjernet, da jeg ikke bestemmer hvad en side skal publicere af indhold, men vi går strategisk efter at rykke det negative indhold så langt ned af søgeresultaterne som muligt, alt efter hvilken løsning man vælger :)
Men nettet er nu engang bygget på den måde at alle kan komme med deres meninger, og det kan meget hurtigt koste virksomheder rigtig dyrt hvis de ikke opdager og handler på negativ kritik i tide.. :-)
Jeg synes det lyder som en god idé og en rigtig godt produkt til virksomheder som bare ønsker at drive drive virksomhed og ikke selv rode med google alerts osv.
Hvis jeg var dig, ville jeg overveje at lave lidt om på det med at du blot henviser virksomheder som allerede har negativ omtale til et andet sted på dit site. Jeg tror nemlig at virksomheder som henvender sig typisk vil stå med problemet allerede. Ellers var de måske aldrig kommet på den tanke at de har behov for reputation management.
man skriver masser af positivt om sit produkt og videre sin viden bedre end konkurrenter gør. o
lave sin side både stærkere og bedre end alle andre siderne, gør også en forskel , man skal være bedste
vis vil brand sit emme område ikke en let sag f.eks. kan der opstå misforståelser vis der står en side f.eks. alle bookinger er godkendt ved at udfylde booking formular eller nogle tror man kan lave perfekt shows uden der er plads f.eks 1 x 1 meter , derved mange gange er det at blive enig som f.eks i min stripper branche min side er www.stripdanmark.dk
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Og på den anden side... Hvad så hvis alle virksomheder fik positiv omtale, så er der jo ikke noget at sammenligne med, for så ser det jo ud som om, at alle butikker holder, hvad de lover.
Tror bare - som andre herinde siger - at hvis man bare opfører sig ordentligt, så skulle der ikke komme så meget negativ omtale ud af det.
Jeg tror der er rigtig mange som benytter sig af reputation management.
Når jeg skal researche et eller andet firma, går jeg bl.a. målrettet efter søgemaskinens side 18 eller deromkring. Deromme findes alt snavset ofte ;-) En anden metode er at søge på firmanavn + et eller andet negativ ord.
Du har fanget pointen ;) Lige præcis, hvis man bare ønsker at drive noget forretning og ikke er så stærk indenfor Branding, marketing og alt det tekniske, så kommer de bare et smut forbi online-id ;)
Jo selvfølgelig, du kan også finde reputation management, men jeg vil da prøve at gøre det endnu mere tydeligt på denne side, at hvis de allerede har negativ omtale, så skal de bruge reputation management.. :)