|
Orv man, her kan man som iværksætter tale om ordet motivation ;)
- Hver fald for mit vedkommende.., hvor ville jeg dog bare gerne eje sådan én
Orv man, her kan man som iværksætter tale om ordet motivation ;) - Hver fald for mit vedkommende.., hvor ville jeg dog bare gerne eje sådan én
|
Sammenligning af TV pakker.
Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk
Motivationen skulle gerne være passion og ikke kun monetos Mads ,-) |
Hvis man da bare havde råd til de dejlige biler... Men det sker sku nok ikke herhjemme! |
KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.
Alle har jo deres motivation, nogle vil være kendt, andre rige og nogle gør det for deres passion. Hvad der trigger os alle er jo forskelligt, og til dels ligegyldigt, da den hjælper os til at yde vores bedste. |
Enig :) Jeg gør det selvfølgelig også af passion, men at have lidt at kæmpe for er skam også godt. Jeg ved godt at vejen dertil sikkert er den sjoveste når man ser tilbage, end selve det at have fået bilen. Med venlig hilsen Mads Rosenlund |
Sammenligning af TV pakker.
Søg om et af de hurtige lån på laankontanter.dk
Ha ha, han går og nævner alle Ferrari modellerne og da den lille dreng kommer cyklende siger han fiets (cykel) |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Den fedeste øse, jeg nogensinde har kørt var en SmartCar cabriolet! Ferrari, Jaguar, Mercedes, Bimmere og japanere, ja, okay, udmærket, men det overgår ikke fornøjelsen ved at kunne parkere på tværs, tanke på 10 sekunder, vende på en halv vejbane og MÆRKE at man kører! Magen til happy køreglæde! |
Kan man få en præcis adresse dertil, jeg har et produkt til dem
|
Har du den i cabriolet med styrtbøjle? Pyt også med plæneklipperen... nej, din elcykel er faktisk interessant. |