Hejsa! Jeg vil da bare lige ønske tillykke med opstarten! Jeg er helt vild med jeres design af såvel siderne som annoncerne. Det ser knald godt ud! Det bliver spændende at følge med i medierne m.m. |
Dagens Kup er i luften - vi jubler oh lyt!
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Hej Mette Tusind tak for ros :-) Hej Martin Vi måler vores almindelige trafik via en statistik som er tilknyttet vores webhotel. Derudover har vi et system til vores annoncer som udelukkende laver målinger på annoncerne; visninger og klik. Dbh Ronni |
|
|
Online markedsføring - Marketingzonen.dk
Hej Martin Synes du virkelig det har været samme stil?? Det synes jeg bestemt ikke! :-) Jeg har designet 5 af dem, og 2 er lavet af annoncørerne selv. Med venlig hilsen Ronni |
|
Jeg vil gerne sige tak til Ronni & René for deres store indsats for at vi kunne få noget i luften i en fart. Rigtig flot annonce lavet af Ronni og en god pressemeddelse af René. Den kan læses her. Tusind tak for kampen gutter, jeg håber at i også for noget ud af det. |
mvh Bent
Jeg tog det skam ikke som noget negativt - undrer mig bare over at du synes det. Men skal da ikke udelukke, at mine grafiske udtryk har skinnet igennem på de fleste :-) Mvh Ronni |
Selv tak :-) Jeg håber da også vi har fået lidt udbytte, via kendskabet til Dagens Kup. Økonomisk udbytte må vi vente med... lige nu satser vi på at hjælpe andre, og yde hvad vi kan, inden for de givne rammer, for at vores annoncører kan få øget salg. Det der holder os kørende er udfordringen - og vores gode humør :-) Og Bent, vi håber at du vil være med igen en anden gang. Med venlig hilsen Ronni |
Hvis I har et nyhedsbrev eller en anden fast kontakt med jeres normale brugere og kunder, så få denne udsendt aftenen før jeres tilbud kommer på Dagens Kup. På den måde har I noget relevant at fortælle om, og I får samtidig lavet reklame for jeres tilbud. Der er stadig en del ledige gratis-annonceringer inden vi når til den 15. april, så kom gerne med jeres ønsker og bestilliger i god tid, da det giver bedre PR-muligheder og generelt gør planlægningen meget lettere for os. Skriv til rgm@dagenskup.dk Mvh. René |