Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En ide der kan redde liv

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en ide der er Fantastisk og kan redde menneskeliv. Jeg mangler samarbejdspartnere og hjælp til den fignansielle del af opgaven. Det bør være en teknologivirksomhed med ambitioner der henvender sig.  Det er meget lidt jeg kan oplyse om emnet hvilket jeg vil gøre i forbindelse med en eventuel kontakt. Der er i forvejen et stort behov for denne ide. men jeg aner ikke hvordan jeg kommer igang.

TKA.

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:10

Hej Tom

Sparsomme oplysninger, men ideer som redder liv er altid godt ;o)

Husk at lave en NDA inden du fortæller for meget om din ide - hvis ikke den er beskyttet allerede på anden vis.

- Kasper

ps. Bare en tanke ;o) 

Fra Århus
Tilmeldt 1. Apr 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:38

Hej Casper 

tak for dit hurtige indlæg. Jeg aner ikke hvad en NDA er.

Jeg har forsøgt at patentbeskytte ideen men den skal ligesom være mere udviklet inden det lader sig gøre da det endnu kun er en ide.

Hilsen Tom

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:41

Hej Tom

Hvis du ser i mit indlæg er der et link til wikipedias forklaring af NDA og i dit eget indlæg er der et link til Aminos forklaring af non-disclosure agreements.

Men kort fortalt er det en kontrakt, der forpligter vedkommende du fortæller ideen til ikke at stjæle den m.m.

- Kasper

Fra København
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 177
Fra  Escalate ApS Skrevet kl. 12:41

Klik gerne på ordet NDA i Kaspers indlæg, for at læse nærmere om, hvad det er.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 14:02

Hvis du skal have fat i en teknologivirksomhed skal du nok have udarbejdet noget håndfast materiale hvis det skal give resultat er jeg overbevist om .. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Slagelse
Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:24

Det kan være jeg kan hjælpe! Jeg har sendt dig en besked!

Til daglig arbejder jeg med produktudvikling, hvor jeg netop tager en ide og former den til noget du kan gå ud og vise andre. Jeg arbejder også normalt under en NDA, så det skulle ikke være et problem for mig ikke at sprede din ide Stick out tongue

Mvh. Jens

www.heldaldesign.dk - Industrielt Design, Produktudvikling og andre kreative service ydelser!

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:04

Hej casper

Du skal absolut ikke fortælle om din ide til nogen som helst i privat regi det vil være det nemmeste i verden at patentere din ide og du kan ikke gøre noget som helst.

Fortæl om din ide i offentlig forum og tag den konkurrence der måske kommer eller søg patent og patentundersøgelse og betal x antal kroner på de 10-20 patenter der skal til for at sikre din ide.

Bare et godt råd.

Preben 

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 17:18

Til Tom

Du kan godt patentere en ide, selv om den ikke er  - helt færdig udviklet, det' har vi en del erfaring med fra Nokia, Philips, Carlsberg og Novo Nordisk. Men opfindelsen skal s'følgelig  - bevisligt kunne - virke.

Læs om de øvrige krav til patenter på www.eneret.dk

Mvh Mogens Ludvigsen, LudvigsenPatent

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)