Hej kloge hoveder. Jeg vidste ikke hvor jeg skulle poste dette indlæg, så det blev her. Sagen er den at jeg har overtaget en flexi solo terminal sammen med butikken, som jeg skal lave en ejerskifte på. Jeg har fået pbs aftale på plads, men så kom problemet. Når jeg ringer til CT-coin (point), for at komme op opsætte terminalen for mig, siger de at det ikke er muligt at lave ejerskifte, da den ikke lever op til de nye krav fra pbs. Jeg har kontaket pbs og de var uforståelige overfor sagen, og hvorfor han ikke ville gøre det, så fik jeg ham til at ringe, og han sagde at han havde ret, altså de kan ikke laves ejerskifte på. jeg kontaktede pbs konsulenten og han sagde at han umidelbart har sagt at der ikke er lys i min flexi solo som de nye har. Her er hvad konsulenten fra point skrev til mig: "Det er os to der tidligere har talt sammen, terminalerne er dine, de er købt herinde og hvis du har overtaget dem med butikken kan du gøre med dem hvad du vil. Vi har ingen ejerrettigheder over terminalen da den er købt og betalt. http://www.pbs.dk/da/temaer/pci-dss/pci-dss-standarderne/Pages/default.aspx her kan du ude i højre side læse at terminalen skal være PA-DSS godkendt, og det er den terminal du har stående ikke. Som aftalt vil jeg gerne hjælpe dig med ejerskifte på terminalen, jeg skal bare bruge en skriftlig tilladelse fra PBS hvor de skriver at du må lave ejerskifte på terminalen, selvom den ikke lever op til de krav de stiller."
Mit Spørgsmål er: Kan det passe det han siger? Findes der en nyere version af flexi solo terminalen, altså findes der sådan en med lys i der indikere at den er nyere, end den uden lys? Hvor kan jeg se om der er lys på min? Håber på hurtigt svar, da jeg nægter at leje ny terminal indtil jeg har fået bevist at det han siger er korrekt. |
Problemer med dankort terminal leverandør, ejerskifte. HJÆLP
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)