Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Printer/all-in-one - kritik/anbefalinger

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Slangerup
Tilmeldt 30. Aug 05
Indlæg ialt: 31
Fra  Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi skal til at foretage en mindre, men alligevel betydelig, investering.
 
Vores OKI-laserprinter er så småt ved at stille træskoene, hvorfor vi er på udkig efter en ny. Siden købet af vores OKI printer, har behovet dog ændret sig lidt, hvorfor jeg søger råd og anbefalinger her på Amino. Umiddelbart, er det nærmere en all-in-one, end en printer vi søger.
 
Kravspecifikation:
  • Pris: max. 4.000,- kr.
  • Den skal være stabil
  • Den skal være billig i drift (maks. pris pr. side: tekst 0,01 kr. - grafik/foto 0,18)
  • Den skal kunne printe S/H og i farve
  • Den skal gerne kunne tilsluttes til netværk
  • Den skal kunne kopiere og scanne
Er der nogen, som kan anbefale en printer/all-in-one, der helt/delvis kan opfylde ovenstående, eller bare generelt er super tilfreds med deres egen, så skriv endelig og del din visdom med andre iværksættere. Jeg tænkte, at Visivio måske ville bidrage med lidt råd
 
På forhånd tak.
 
 
Mvh
Claus

Claus Jesper Jensen Entusiastisk iværksætter indenfor rejse, medie- og mobilebranchen

Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil egentlig ikke anbefale en all-in-one printer, dem jeg har set har alle haft for dårlig kvalitet og været for dyre i drift.

Du vil være langt bedre tjænt med at købe en billig sort hvid laser printer, en farve blæk printer, en scanner og en kopimaskine hver for sig. Selv om den samlede pris naturligvis er større, er forbrug af toner og blæk billigere i længden. Kopi funktionen af dem jeg har set, er alt for ringe. Samtidig kan du udskifte de enkelte enheder efter behov.
 
Hvis du alligevel ønsker en all in one (der er jo en besparelse i anskaffelse) så køb den et sted du har mulighed for at teste samtlige funktioner først.
 
 
 
 
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)