Jeg vil ikke være ven med dig !
Jeg er ikke den store facebook bruger eller Linkedin bruger, normalt sletter jeg bare alle henvendelser vedr. Linkedin og mærkelige ting på facebook. Men efterhånden var der mange som kunne fortælle om forretninger som de havde fået som følge af deres netværk på Linkedin. Så jeg tænkte jeg måtte hellere i gang – det første som skete var at systemet foreslog at jeg kunne sende in invitation til alle i min outlook jeg forsøgte at gå dem igennem men til sidst tænke jeg Fuck jeg sender bare en invitation til alle – dem som ikke gider, svare ikke – lidt lige som jeg hele tiden selv har gjort. modtog jeg en mail med teksten Mange tak for
din invitation. Det er selvfølge et relevant spørgsmål så jeg chekkede
hvorfor jeg havde ham i min mail Det skriver jeg så til ham – Stor var så min overraskelse da jeg så modtager en mail om At han ikke vil være ven med mig Ahh, tak. OK – det er helt fint at der er nogle som ikke vil være ven med mig - Men hvordan har han tænkt sig at jeg vil reagere når jeg får hans mail om kursus ? Jeg syndes bare han skulle have slettet henvendelsen så havde jeg aldrig opdaget noget – men nu sidder jeg lidt tilbage som i 6 klasse hvor jeg havde manet mig op til at sende en seddel til den sødeste pige i klassen ” vi du komme sammen med mig ” og oplevet at de ville hun sku ikke – den trauma sidder stadig i kroppen Så hurtig kan et firma ændre en potentiel kunde til en negativ kunde
Eller er det bare mig som er lidt følsom ?
|
Kort sagt: ja