Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tele marketing

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Efter at have prøvet mange mere eller mindre seriøse telemarketings firmaer er jeg nu på jagt efter den endelige løsning som jeg kan lave et langt samarbejde med.
Selve opgaven er salg til håndværkere, (senere alle typer af leverandører til dansk erhvervsliv) Aflønning vil være en blanding af provision og fast betaling. Men helt klart så meget på provision som muligt :-)

Hvem kender en der kan hjælpe med opgaven?

/jacob

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 11:27

søger ligesindede i Sønderjylland

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Hejsa.

Har prøvet freelancer, desværre er min erfaring ikke så god med dem

Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 12:08
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 13:28

Jeg har tidligere brugt NCom i Silkeborg til tele-marketing.

De foreslog selv at såfremt vi fortsatte samarbejdet, ville de gerne tage en del af "ansvaret" med mødebooking.
Jeg kunne dog hurtig regne ud at i vores tilfælde blev det lidt dyrt, men jeg tager hatten af for deres engagement.
De tildeler også en fast mand til opgaven, således at man får den fulde udbytte. Endelig snakkede vi om fast 8 timer om ugen, eller lign.
Min kontakt er Jesper Mortensen, 8723 5416.

For at støtte Amino-sagen har jeg netop startet en opgave med mødebooker (modebooker.dk) - vi snakker samme kriterier som i ovenstående.
Du kan finde Jesper Christiansen''s info her på sitet.... ellers er nummeret 7592 7773
Jeg har ingen erfaringer med mødebooker, men eftersom Jesper ikke vil have jeg skriver negative ting om ham, er jeg sikker på at han løser opgaven lige så godt som NCom.

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Server overvågning og diagnosticering. Mere end blot ping-test

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 13:36
Dato: 11/21/2005 1:27:48 PM Forfatter: René R. Nygaard

Du kan finde Jesper Christiansen''s info her på sitet.... ellers er nummeret 7592 7773

Jeg har ingen erfaringer med mødebooker, men eftersom Jesper ikke vil have jeg skriver negative ting om ham, er jeg sikker på at han løser opgaven lige så godt som NCom.

Jesper Mortensen vil ikke have, at du skriver negative ting om Jesper Christiansen, lige omvendt, eller vil Jesper Christiansen ikke have, at du skriver negative ting om sig selv? 
Fra 9240 Nibe
Tilmeldt 22. Sep 05
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 14:05

Jesper Christiansen fra Mødebooker er aktiv herinde. Han vil ikke have jeg skriver dårlige ting om ham så derfor løser han naturligvis opgaven tilfredsstillende....

Hjalp det ?

Med venlig hilsen
 - René R. Nygaard
   Klager dine brugere over lange svartider fra serverne ?
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 14:12
Dato: 11/21/2005 2:05:01 PM Forfatter: René R. Nygaard

Jesper Christiansen fra Mødebooker er aktiv herinde. Han vil ikke have jeg skriver dårlige ting om ham så derfor løser han naturligvis opgaven tilfredsstillende....

Hjalp det ?

Jo tak. Det kom jeg også frem til - og det undrede mig blot. Man kunne let konkludere, at du havde noget negativt at sige, men var blevet bedt om at fortie det. For der er vel ingen der som udgangspunkt ønsker negativ omtale (i PR er sagen en anden, hvis det "negative" kan tolkes positivt af en given målgruppe, men det er jo noget helt andet).

Nå, det var ikke tanken at jeg skulle ordkløve. Tænkte bare, at der måske manglede noget i formuleringen.
Fra Greve
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 14:53
Hej Jacob,

Jeg har selv prøvet at teste markedet lidt af, da jeg kan se en stor synergieffekt i at bruge et godt telemarketingbureau. Lige p.t. har jeg valgt at afprøve Marketman som jeg må indrømme har booket nogle rigtig interessante møder til min virksomhed.

jeg har købt 10 møder af dem, og hvis det er en succes, vil jeg klart køre videre med dem.

Evt. se mere på deres site www.marketman.dk.

held og lykke.
Mange hilsner Henrik Lundsholm Visivo partner
Tilmeldt 24. Nov 05
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:44
Hej,

Jeg har en marketingvirksomhed som bla. har telemarketing som en meget vigtig del af virksomheden. Jeg har valgt at fokusere på IT branchen og kan derfor ikke hjælpe dig med den opgave du efterspørger, men vil meget gerne give dig mine ideer om hvad man skal tage højde for når man skal have løst en opgave via telemarketing. Det kunne være vigtige punkter som:
  • Focus
  • Branchekendskab
  • Forventningsafstemning
  • Arbejde både langsigtet og kortsigtet (ellers bliver det som at tisse i bukserne)
  • Ærlighed, tillid og ikke udelukkende gå efter pris
  • Prøve ballon med meget afgrænset tid og segment
Såfremt du har lyst er du meget velkommen til at sende mig en mail så vi evt. kan mødes en dag og en kop kaffe hvis du en dag er i nærheden af Nordsjælland.

Mvh. Henrik

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)