Hov.. glemte helt at snakke om hvad denne tråd egentlig var startet med...
Affiliate...
Jeg selv bruger affiliate programmer... og har læst utrolig utrolig mange sider omkring emnet.. og om
SEO... og fundet utroligt utroligt meget bras fra folk som bare vil forsøge at binde dig den samme bog på ærmet, som de har købt hos andre.. og så går det ellers i ring..
Der findes et hav af Henrik Bruhn''er ;-) på det amerikanske eller australske
marked for den sags skyld, som hustler utroligt mange folk...
De sælger små pdf-filer for dyre domme, hvor det kun drejer sig om at få dem tilmeldt sig deres nyhedsbrev, så de kan få tilbud omkring andres pdf-filer der sælges for dyre domme... og på den måde tjene lidt affiliate penge på det hele...
Der findes også nogle gode amerikanske
website, hvor de har en portal med de bedste affiliate programmer, men jeg kan på stående fod ikke lige huske deres adresser....
Nå tilbage til emnet omkring affiliate programmer, så har jeg oprettet et website, omkring min egen store fritidsinteresse, poker, og derigennem giver jeg tips og tricks til folk der gerne vil forsøge sig med det... så jeg hygger mig med at smide info på mit website, mens jeg får brugere der går ind og klikker på mine
links... og den vej tjener lidt ekstra skillinger...
Siden er kun en måneds tid gammel, så ikke det helt store endnu, men jeg ved sådan noget tager tid... for jeg har lavet adskillige... nogle af dem er solgt videre (ikke jubii-beløb, men interessen forsvandt for emnet, og sådan nogle skal bare passes)...
hvis du vil op og tjene de store penge på rent affiliate og ikke have produkter ind over, så skal du have rigtig mange nyttige informationer, som folk gider at komme igen og igen for at læse eller downloade af programmer eller andet...
Siden skal gøres meget interessant og være rimelig niché agtig... (okay, online poker og niche hænger vist ikke sammen længere... ;-),, men som sagt, det er for hyggens skyld.... )... jeg har et almindeligt job som ingeniør, og der er lønnen lidt bedre end hvad jeg kan komme op og tjene lige på stående fod... (kæresten føler også at jeg i forvejen bruger lidt for meget tid foran bærbaren ;-) )....
nå... men hvis du vil vide noget om affiliate, så er du meget velkommen til at spørge... jeg har været omkring de sidste 3 - 4 år med alt muligt... lige fra da adwords startede og det faktisk var muligt at tjene penge på... ebay og adwords sammen kunne dælme give gode penge for 3 - 4
pr siden... ;-)
mvh/Brian