Jeg hedder Oskar, og har tidligere prøvet at få et par projekter op at køre, og haft kontakt med flere her inde fra amino. Jeg har dog ikke fundet "ideen", som jeg havde lyst til at arbejde videre med. I øjeblikket arbejder jeg i den finansielle sektor i en velrenommeret bank, og jeg handler i øvrigt selv med valuta og aktier.
Personen jeg leder efter er en ung (under 30) iværksætter, der har en ide/ny opstartet virksomhed, og som ønsker en aktivinvestor der tager del i virksomheden. Du skal helst være bosat i københavn.
Min rolle vil foruden af at indføre kapital til projektet være at beskæftige mig med salg, markedsføring, branding og økonomi i virksomheden.
De projekter der interessere mig mest er IT projekter, eller en form for software der bliver den næste millionforetning :)
SKriv gerne her eller til min mail hvis du ønsker kontakt. O.bernhardtsen@gmail.com
Jeg tror umiddelbart at jeg har det projekt du leder efter. Selv søger jeg en samarbejdspartner som ønsker at udvikle og drive en virksomhed fra bunden med et helt unikt koncept.
Jeg søger egentlig en person som kan programmere apps o.lign. til android og iphone/ipad, da det er fra dette medie at konceptet tager udgangspunkt.
Men den samarbejdspartner jeg søger, kan også bidrage med et netværk, som gør det muligt at komme i kontakt med den pågældende programmør og andre vigtige udviklere.
Jeg selv er uddannet inden for handel og markedsføring. Dog er jeg bosat i Århus, hvilket godt kunne besværliggøre processen lidt.
Hvor stort er dit kendskab/netværk i denne branche?
Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du afskriver projekter/henvendelser på baggrund af de ikke er placeret i København.
Alting er efterhånden muligt over internettet og der findes mange værktøjer, der gør at den geografiske adspredelse ikke behøver have en betydning overhovedet. At du vælger at fravælge IT-projekter på den baggrund er derfor ikke det smarteste valg i min optik.
Det er naturligvis dit valg, men jeg synes du skal tænke over de konsekvenser det kan have, ift. at du fravælger hjemmesideprojekter med størst potentiale.
Jeg har allerede kontakt til en med et lovende projekt, og når der skal placeres et kontor er det vigitgt at det skal ligge i KBH, da jeg skal fungere som en aktiv del er virksomheden. Men normalt ville distancen ikke betyde det store.