Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på blog.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 15. Mar 11
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude! 

Så fik jeg endelig købt et domæne og fået sat wordpress op. Tak til alle jer der har hjulpet mig, specielt David Bograd :). 

Når men tilbage til emnet. Jeg kunne godt tænke mig lidt feedback, og hvad jeg skal gøre bedre på min side www.techbloggen.dk. Alle råd er meget ønskede, så mange tak på forhånd! 

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:50

Hej Max Ladegaard.

Jeg har et par ting, som jeg synes du godt kunne give dig i kast med.

*Vælge om hjemmesiden skal være på dansk eller engelsk, det hænger ikke særlig godt sammen når der står engelsk det ene sted, og dansk det andet.

*Under boksen Search synes jeg godt du kunne putte et billed ind, eller noget tekst

*Synes godt du kunne få et lidt flottere billed :)

/Anders

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:56

S'il vous plaît:

• En unik header, et flot sammensat billede eller lignende, er altid at foretrække.
  • Få lige oversat dit Wordpress template. En dansk side med "Search" og "Read More" er ikke vildt proffesionelt.
  • Du har ingen meta titles
  • Du har ingen meta descriptions
  • Du har ingen meta keywords (men det er vel egentligt også spild af tid)

Dog ser bloggen ganske godt ud. Der er afgjort et super potentiale at arbejde videre med - held og lykke med projektet! :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:12

órd guide der forklare alle ordene

kryds links på siden der forklare om ordene

maks 4 tekst og så linje skrifte

husk ved hvert nyt enten h1 éller h2 ovrskrifter dette giver óverskuelighed på siden og lidt SÉO

husk udnýt google viser op til 67 tegn , og lav en sigende ´titlen til hver underside der gør man klikker når man kommer fra google af

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 23:35
Hej!
Tusind tak for rådende.
Da jeg ikke er den skarpeste til fotoredigering, kan jeg desværre ikke lave et banner..
Kunne du evt. Forklare mig hvorfor det er vigtigt med meta titles og description?
Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 23:50

Hej Max.

Tillykke med din blog. Den er flot Yes

Jeg syntes det er lidt utroværdigt at der er et billede af en lille 3årig dreng som spiser vandmelon, under "OM" hvor du skriver om, hvem du er.

Og så væk med engelsk tekst på siden.

Ellers er den meget stilren og flot Wink

Mvh

Michael Haahr

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 23:53

Hej Max,

Tillykke med din blog :-) Jeg mødte David til Køge iværksættermesse, han virker super flink - Fantastisk at man hjælper hinanden!

Overall kan jeg godt lide udseendet, og er enig med ovenstående debattører mht. til feedback.

Håber du får succes med bloggen.

Mvh. Frederik

Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 00:19
Tak igen :)
Skal jeg bare slette siden, eller finde et nyt billede? Jeg er lidt i tvivl om folk overhovedet interesserer sig for hvem der skriver. På den anden side er det vel godt at vide at skriveren er x antal år?
Hvad synes i om indlæggende? Er de for korte eller lange? Skal jeg satse på mange billeder (jeg arbejder på at købe et kamera)?
Tilmeldt 15. Mar 11
Skrevet kl. 11:15
Nogle der vil tilføje noget?
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 15:04

Lige angående descriptions og titles: Hjælper Google med at finde ud af hvad det egentligt er, der er på dine sider. Hent WP plugin: "All in one SEO". Det koster gratis, og løser alle de problemer du har i den sammenhæng.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)