Har personligt CBB (Telenor) uden problemer. Hvis du overvejer TDC, så kan du jo istedet vælge et af deres lavpris-selskaber (M1, Telmore, Unotel m.fl.).
Til en anden gang, så er den nemmeste måde at opsige sit abonnement, ikke selv at gøre det, men istedet flytte nummeret, når man opretter sig hos et nyt selskab. Alt du skal bruge, er nummeret på simkortet.
Har i øvrigt også været tilfreds kunde hos Telmore, men jeg shopper løbende rundt, når der er bonus at hente. Tilbudet om 300,- kr. taletid for 99,- kr. hos Telmore udløber forresten i dag. Fra i morgen er jeg næsten sikker på at det igen er 199,- kr. taletid og 199,- kr. i oprettelse.
Jeg skiftede fra Telia til Oister sidste år og har kun fortrudt at jeg ikke gjorde det før. Jeg bruger primært min telefon til data og sms. Den bliver ikke brugt ret meget til samtale.
Oister er også lige hoppet med på pakke vognen med taletid og med hensyn til 5 og 10 timers pakker, så er det Oister der giver klart mest data-forbrug med i pakken. Det er 3 Mobils lavprisselskab og de benytter samme netværk.
Bruger slet ikke data, SMS og MMS, så skal bare en god pakke med en x antal timers taletid til andre mobiler, og gerne fri tale mellem telefonerne/samme selskab og til fastnet, som jeg har i forvejen.
Bruger slet ikke data, SMS og MMS, så skal bare en god pakke med en x antal timers taletid til andre mobiler, og gerne fri tale mellem telefonerne/samme selskab og til fastnet, som jeg har i forvejen.
Mener at alle selskaber smider fri tale til andre kunder hos samme selskab med i pakken.
Hvor mange timer bruger du pr. måned? Hos M1 får du 6 timer til samme pris som 5 timer hos Bibob, Telmore, CBB, Onfone osv. - og 11 timer til samme pris som 10 timer hos de nævnte selskaber. Til gengæld er pakkerne en tyver billigere om måneden hos Oister.