Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Plus iværksætter akademi

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Plus'ere

Vi overvejer at lave et online "Iværksætter Akademi".
Tanken er, at hver uge vil en ny spændende person, underholde 1 times tid med et eller andet iværksætter agtigt via nettet.

Det kunne være mig der holdt en 20 min. peptalk om et emner, så 1-2 timers spørgsmål og svar.
Det kunne være en ekspert i SEO, PR, Salg etc. der gav den gas og tog imod spørgsmål.

Formen ville være, at i kunne se personen og de evt. slides vedkommende havde og så kunne i løbende skrive ind. Alt ville blive optaget og alle Plus'er der ikke nåede at se det live, kunne så se det efterfølgende.

Hvad syntes i?

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 16:04

Jeg synes det lyder vanvittig spændende - især hvis det lykkedes jer, at skaffe nogle fede personer indenfor mange forskellige områder. Det kunne være inspirerende med videoer fra kendte iværksættere/erhvervsfolk, men også folk som måske ikke er så kendte ansigter, men som er eksperter indenfor et bestemt område.

Jeg får udfra at det hele vil blive lavet som videoer?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:01

At finde gode mennesker er ikke svært.
Formen vil blive meget Skype agtig, hvor man kan se og høre personen der taler.

Godt du syntes om det.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 17:06

Hej Martin

Det er helt fint for mit vedkommende - det er fedt med video, så det ikke blot er tale. Jeg tror det vigtigste er, at få lidt forskelligt, så det ikke kun kører ud af ét spor f.eks. SEO - men at der er lidt for enhver smag.

Fra Skive
Tilmeldt 25. Aug 08
Indlæg ialt: 952
Fra  Throw-in Skrevet kl. 17:23

Det lyder kanon fedt Martin med det "Iværksætter akademi"Big Smile. Det er nogle gange lidt lettere at se tingene over nettet... Jeg vil f.eks. super gerne ha´ været i Køge, men det var svært at få til at hænge sammen...

Så kom bare det det Akademi... Fed idé Cake

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 17:32

Martin Thorborg:
Hvad syntes i?

Jeg synes at det lyder som det bedste Plus tiltag til dato. Det ville virkelig give værdi til Plus abonnementet, så jeg håber at det bare er noget der bliver skubbet igang i en fart :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Et live Thorborgs Talkshow på video - Så bliver det næppe bedre. Det ville uden tvivl være det bedste Plus-tiltag til dato Smile

Jeg tror også, at det ville medføre, at endnu flere unge iværksættere ville købe plus-abonnement, fordi en del er i opstartsfasen og derfor behøver alle de ekspert-råd, som de kan få.

Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 17:42

Superfed ide! Jeg er ikke udråbt ekspert i noget , men jeg har en del hands on erfaring med opstart af virksomhed når budgettet ikke er de store. Faldgruber ved ansættelse af de første medarbejdere mv. jeg vvil gerne hjælpe, hvis jeg kan. ellers bliver jeg en flittig "elev" ;o)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:03

Uden tvivl et af de tiltag jeg vil se frem til med størst spænding. Jeg håber det bliver en realitet!

Med venlig hilsen

Tommy

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 18:14

Kunne være rigtig interessant med sådan et projekt. Jeg ville i hvert fald benytte mig af det, hvis det bliver aktuelt.!

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Side 1 ud af 4 (33 indlæg)