Vi overvejer at lave et online "Iværksætter Akademi". Tanken er, at hver uge vil en ny spændende person, underholde 1 times tid med et eller andet iværksætter agtigt via nettet.
Det kunne være mig der holdt en 20 min. peptalk om et emner, så 1-2 timers spørgsmål og svar. Det kunne være en ekspert i SEO, PR, Salg etc. der gav den gas og tog imod spørgsmål.
Formen ville være, at i kunne se personen og de evt. slides vedkommende havde og så kunne i løbende skrive ind. Alt ville blive optaget og alle Plus'er der ikke nåede at se det live, kunne så se det efterfølgende.
Jeg synes det lyder vanvittig spændende - især hvis det lykkedes jer, at skaffe nogle fede personer indenfor mange forskellige områder. Det kunne være inspirerende med videoer fra kendte iværksættere/erhvervsfolk, men også folk som måske ikke er så kendte ansigter, men som er eksperter indenfor et bestemt område.
Jeg får udfra at det hele vil blive lavet som videoer?
Det er helt fint for mit vedkommende - det er fedt med video, så det ikke blot er tale. Jeg tror det vigtigste er, at få lidt forskelligt, så det ikke kun kører ud af ét spor f.eks. SEO - men at der er lidt for enhver smag.
Det lyder kanon fedt Martin med det "Iværksætter akademi". Det er nogle gange lidt lettere at se tingene over nettet... Jeg vil f.eks. super gerne ha´ været i Køge, men det var svært at få til at hænge sammen...
Jeg synes at det lyder som det bedste Plus tiltag til dato. Det ville virkelig give værdi til Plus abonnementet, så jeg håber at det bare er noget der bliver skubbet igang i en fart :o)
Et live Thorborgs Talkshow på video - Så bliver det næppe bedre. Det ville uden tvivl være det bedste Plus-tiltag til dato
Jeg tror også, at det ville medføre, at endnu flere unge iværksættere ville købe plus-abonnement, fordi en del er i opstartsfasen og derfor behøver alle de ekspert-råd, som de kan få.
Superfed ide! Jeg er ikke udråbt ekspert i noget , men jeg har en del hands on erfaring med opstart af virksomhed når budgettet ikke er de store. Faldgruber ved ansættelse af de første medarbejdere mv. jeg vvil gerne hjælpe, hvis jeg kan. ellers bliver jeg en flittig "elev" ;o)