Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej piger:)

Så er min shop tilgængelig for nogle timer, og jeg håber lidt at noget af Jer har tid og lyst til at kigge, og gi noget konstruktiv kritik:). Jeg mangler stadig betalingsdelen, men den er undervejs:) www.Annettesfavoritter.dk

På forhånd tak:)

Annette

www.Annetteskager.com

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 16:23

Hej Anette

Man blir jo helt sulten - uhm

Lidt forslag til forbedringer:

Billederne du har nederst på forsiden ville jeg flytte højere op - tekst er godt for seo, men sælger ikke så godt som billeder.

Kurven er næsten usynlig - man skal lede efter den, gør den fremtrædende.

Når en vare lægges i kurven kommer den irriterende popup med lyd (ved ikke hvorfor dandomain har den som standard) jeg ville lave en anden løsning, hvis jeg var dig :)

Jeg vil gerne kunne klikke på logo i venstre øverste hjørne og komme til forside (det gør jeg altid).

Ved ikke om du har læst Rosenstands SEO-LEX - den hjalp mig rigtig meget da jeg startede op (du kan evt. starte med den gratis version). SEO-Turning som er decideret til dandomainshops er også vældig go'

Held og lykke med shoppen, jeg kunne i hvert fald godt blive fristet til at købe hos dig, mine piger og jeg elsker at bage.

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 95
Skrevet kl. 21:57

Hej Beck

Tusind tak fordi du gider kigge og gi mig noget feedcback:), det er bare guld værd:). Jeg vil kigge på alt det du har skrevet. Lidt sjovt med den popup lyd du skriver om, for den har jeg ikke hørt. Vores computer herhjemme er altid lydløs, medmindre man skal høre musik eller noget selvfølgelig. Så havde du ikke skrevet det, ja så havde jeg aldrig opdaget det selv;)

Du skal være velkommen i min shop;)

Annette

www.Annetteskager.com

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)