Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med One.com lige nu?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Indlæg ialt: 159
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der andre der har problemer med deres deres hjemmesider, der ligger hos One.com?

Jeg har et par stykker og alle sammen er nede med en hvid side eller fejlen:

Error establishing a database connection

Live-chatten hos One.com er ligeledes lukket.

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:33

De er oppe igen :)

Hvis du også brænder for e-handel, SEO og andre former for online markedsføring, så find mig på Google+

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:37

Det er tit der er problemer med one.com. Har mange gange se at ved især joomla installationer den smider dB af. Men pris og kvalitet hænger sammen.

HL

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 13:45

Ja, alle mine sider og mails gennem One.com var også lige kortvarigt nede, men det ser ud til at kører igen nu.

Af hensyn til pris og kvalitet hænger sammen, så koster Unoeuro det samme, men har ikke oplevet samme problemer med Unoeuro endnu.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 3. Mar 10
Fra  IIH Nordic Skrevet kl. 13:48

Koludabyg:

Ja, alle mine sider og mails gennem One.com var også lige kortvarigt nede, men det ser ud til at kører igen nu.

Af hensyn til pris og kvalitet hænger sammen, så koster Unoeuro det samme, men har ikke oplevet samme problemer med Unoeuro endnu.

Kan Unoeuro også kører Wordpress på samme måde som One.com?

Det er første gang at jeg oplever at alle mine hjemmesider er nede på én gang eller syntes jeg at det har kørt fint.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:51

Jeg kan også kun anbefale Unoeuro. Jeg kører en oppetidskritisk tjeneste på den og har ikke haft problemer med dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:19

Martin Albertsen:
Kan Unoeuro også kører Wordpress på samme måde som One.com?

Ja, det er der ingen problemer med, de har endda også 1 click installation af WP også.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:35

Jeg har siden februar haft Unoeuro til min kommende portal, og har oplevet en del nedetid.

Jeg er ikke super begejstret, men håber jeg bare har været udheldig indtil nu 

Heldigvis er vi ikke gået i luften endnu, og jeg håber sandelig det bliver mere stabilt. Jeg blevet opslyst fra supporten, at de nu endelig skulle have fået rettet fejlene på den ustabile server.

Dbh

Benny

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:26

Ja, det må være en enkelt server de har haft problemer med, for har heller ikke hørt andre der har haft problemer med nedetid hos Unoeuro.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:32

Også er det hele i hvertfald nede hos One.com igen, det er igen både sider hos dem og mails gennem one.com´s servere.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)