Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskabsprogram til ApS med DanLøn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvilket program til bogføring for et ApS med integration af DanLøn vil I anbefale?

Jeg har prøvet e-conomic, men synes det er uoverskueligt, og kræver rigtig meget af min tid. Jeg søger derfor en simpel løsning i stil med E-Moms.dk, men med uvidede muligheder så som DanLøn integration.

Hvad vil I anbefale, og hvorfor?

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 11:44

Jeg synes også e-conomic var uoverskueligt i starten efter at have benyttet en række andre systemer.

Må vi høre hvad din virksomhed laver ? Hvor mange mennesker i er, og hvad det budget er på en løsning ? Har du revisor på og/eller bogholder som klarer regnskabsdelen ?

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 13:37

I Saldi kan du importere fra Danløn direkte ind i kassekladden.

Saldi er en ægte flerbrugerløsning med formentligt alt hvad du behøver for at drive dit Aps. 

Ring gerne på 4690 2208 for uddybning.

SALDI Regnskab for iværksættere

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 14:22

I Summasummarum   kan  du  i  Professionel 3  og Enterprise 3   lave  det med import fra Danløn   +  en  masse  andre  ting

Hvis du er  bruger i Officepakken  og  kender  Word og Excel  som  alm. bruger  så  vil lynhurtigt  finde  dig  hjemme  i det program

på   http://www.summasupport.dk/danlon.php    kan du  se en  lille video  af  dette  stunt  som  du  efterlyser.

På samme  side  finder  du  så  også lidt  oplysninger  om  hvem jeg  er  -  og hvilke fordele  der  er  ved  at købe  programmet  gennem  mig  -  support efterfølgende - evt kursus  - tilgang til  evt videoer  om  nye momenter i programmet  osv  -  altsammen  med  rabat  for  licenskunder  hos  mig.  Du får  ca 20-25% rabat -  dog  50% på KLIPPEKORT til  support   - såfremt  du  handler  gennem  mig  som  certificeret  forhandler  af  programmet.

En  anden  fordel  -  jeg  har  åbent  også  når  du  har  fri  på  supporttelefonen  således    man-fre  9 - 18    og  lør  9 - 13  og ellers på  mail  24/7/365 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)