Hvilket program til bogføring for et ApS med integration af DanLøn vil I anbefale?
Jeg har prøvet e-conomic, men synes det er uoverskueligt, og kræver rigtig meget af min tid. Jeg søger derfor en simpel løsning i stil med E-Moms.dk, men med uvidede muligheder så som DanLøn integration.
Jeg synes også e-conomic var uoverskueligt i starten efter at have benyttet en række andre systemer.
Må vi høre hvad din virksomhed laver ? Hvor mange mennesker i er, og hvad det budget er på en løsning ? Har du revisor på og/eller bogholder som klarer regnskabsdelen ?
På samme side finder du så også lidt oplysninger om hvem jeg er - og hvilke fordele der er ved at købe programmet gennem mig - support efterfølgende - evt kursus - tilgang til evt videoer om nye momenter i programmet osv - altsammen med rabat for licenskunder hos mig. Du får ca 20-25% rabat - dog 50% på KLIPPEKORT til support - såfremt du handler gennem mig som certificeret forhandler af programmet.
En anden fordel - jeg har åbent også når du har fri på supporttelefonen således man-fre 9 - 18 og lør 9 - 13 og ellers på mail 24/7/365