Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er Outlook helt stabilt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg hentede i weekenden outlook, fordi jeg har fået mig en SMTP email. Jeg har i outlook tilføjet min SMTP email, og tilføjet min øvrige email som jeg havde på gmail. Jeg har derefter sendt mails ud til 15 kunder, og har desværre ikke fået noget svar andet end fra folk der har ringet til min mobiltelefon. Dermed ved jeg altså, at de har modtaget mine emails! Det virker meget besynderligt syntes jeg, og jeg fik derfor en kammerat til at skrive en email til mig fra hans yahoo, som der ankom 45 minutter efter han sendte den. Men det mærkelige er, at min gmail som jeg også har tilføjet til Outlook har ikke fået én eneste ny meddelelse i 3 dage - men logger jeg på over en browser har jeg 4 nye mails - både i forgårs, igår og i dag. Er det ikke lidt mærkeligt? Er outlook helt troværdigt? Kender i et andet mail program jeg kan bruge, og har i haft samme problem før? Tongue Tied  

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 20:55

Outlook har ikke generelle problemer der ligner dine, det er faktisk et godt og stabilt program.

Dit problem ligner mere et opsætningsproblem, du skriver at du har sat en "smtp email" op, måske du mangler noget i din opsætning.

SMTP er en protokol til at sende mails med, jeg kan gætte på at du mangler at sætte IMAP eller POP3 op på din gmail, men det er rent gætværk :-)

Med hensyn til den "forsinkede" mail, så er det ikke outlook der "forsinker" den, det er enten på en server undervejs (det kan jeg kun svare på ved at se headeren fra mailen), eller har du sat Outlook op til kun at kontrollere for nye mails en gang hvert 45. minut :-)

Stor hilsen
/Brian 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Feb 11
Indlæg ialt: 373
Skrevet kl. 21:08

Okay, jeg har lige tjekket emailen igen, og den skulle være sat helt rigtigt op.. Jeg prøver lige at smide den op på Windows Mail, for at se hvad den siger. Det med at man har sat den til at søge efter nye mails pr. 45 minut havde jeg aldrig hørt om, men det var et meget godt bud, på hvad der skete :)

Ellers mange tak for svaret Brian Yes Smile

Anmeldelser af Slyngevugger - Moonboon Slyngevugge, Membantu Slyngevugge, Nonomo Slyngevugge - Slyngevugge Motor, Slyngevugge Stativ. Alt om slyngevugger!

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:23

Helt enig, anser også Outlook for at være super stabilt, og har ikke oplevet de fejl før heller.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)