Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der kan anbefale WEBSHOP3 ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 4. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino brugere

Jeg står overfor mange valg ved køb af et webshop system som vil fungere godt her i DK men og resten af Europa.

Derfor ved jeg ikke helt hvem som at jeg skal vælge til at løse denne opgave.

Webshob3 opfylder stort set mine krav, så er der nogle der vil anbefale dem, eller fra råde dette firma ?

De er baseret på Magento, er det godt eller skidt ?

Ser frem til nogle gode svar.Big Smile

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 16:35

Magento er et fantastisk system så det skal du ikke være bange for.

Webshop3 er en konkurrent men kan af den grund sagtens anbefale dem. Nils og teamet fra http://www.procontractors.eu/ (der står bag Webshop3) er absolut kompetente indenfor dette område.

EDIT: Hmm troede faktisk at procontractors var mere involveret (de bliver også nævnt på partnersiden), men kan se webshop3's tlf nummer går til nogen der hedder Trade. Det kan være at Nils kan fortælle mere om dette - troede det var procontractors "entry produkt".

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:57

Hej Peder 

Jeg kan klart anbefale WEBSHOP3, men min anbefaling er måske også en smule inhabil da jeg er ansat hos WEBSHOP3 :)

For at opklare nogle af de ting Rasmus skriver, så er det korrekt at ProContractors er involveret i WEBSHOP3, vi trækker på deres kompetente evner når det kommer til integrationer og generel udvikling. 

WEBSHOP3 konceptet er for dig, hvis du brænder for at sælge, men ikke gider/kan den tekniske del. Vi holder din shop i luften, vi yder support hvis du har spørgsmål til shoppen, og vi hjælper også gerne i ny og næ med sparing til markedsføring, SEO og andre områder indenfor e-handel. Det er alt inkluderet i den månedlige leje, så du undgår ubehagelige overraskelser.

Hvis du mere er typen der kan lide at nørkle lidt med koden, og måske kan noget html/css, men bare har brug for at få en flot shop stablet på benene, så vil jeg anbefale at kigge på Rasmus' koncept www.getashop.dk  som også baserer deres løsninger på Magento.

Hvis der er nogle ting du ikke synes vi opfylder i forhold til dine forventninger til en shop er du velkommen til at tage fat i mig, eller en af vores sælgere. 

Tilmeldt 22. May 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:37

Hej Peder,

Jeg vil også klart anbefale webshop3, jeg syntes deres produkt er gennemsigtigt og man for leveret hvad man har aftalt.

Udover det er Magento en af de bedste webshop løsninger i øjeblikket.

Jeg har anbefalet webshop3 til flere jeg kender og vil helt sikkert gøre det igen. (hermed gjort) ;-)

MVH

Jonas

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)