Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det store spørgsmål - medlemsbetaling vs webshop + reklamer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer....

Jeg er lidt i et dilemma... Jeg kan ikke finde ud af hvilken vej jeg skal gå med min portal.

Skal jeg gå gratis vejen og tjene mine penge på salg af produkter i webshoppen plus noget indtægt på annoncer/reklamer eller skal fastholde min oprindelige plan om at have en portal med et gratis og VIP(betalingsmedlemskab).

Situationen i dag 3 måneder efter lancering er at der er ca. 2.000 oprettede medlemmer hvoraf der er ca. 40 der er VIP og som betaler 50kr. om måneden. Der er ikke lavet andet markedsføring andet end at der ligger 500 artikler uden for login som alle er SEO optimeret dog uden linkbuilding. Det skal også nævnes at det der ligger inden for login kan ikke fås gratis på nettet nogen steder - der er dog 2 andre konkurrenter der mere eller mindre leverer det samme for medlemsbetaling og uden webshop og reklame. 

SÅ - kan jeg trække alle brugere der er på dette markedet over til mig ved at gøre ydelsen gratis og så tjene til pengene på reklamer og webshopsalg???

Kan man snakke om at der er i webshopverden findes en gennemsnit omsætning pr. besøgende eller hvordan skal man sætte et sådan senarie op?

Håber der nogen der kan hjælpe mig - jeg vil sætte pris på det...

Fra København S
Tilmeldt 7. Sep 06
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm er der slet ingen bud???

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)