Jeg har to stregkode numre. Er der en venlig sjæl, som kan hjælpe mig med at lave stregkoden, så den er klar til tryk?
Venlig hilsen,
Fe!x
|
Send dem til mig, så laver jeg det til dig så du selv kan printe det ud....
Send dem til mig, så laver jeg det til dig så du selv kan printe det ud.... |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Jeg kan gøre det endnu bedre :)
Download denne font: 3 of 9 som er en barcode font, den virker sådan set til næsten alle scannere. Du skal bare huske på der er en lille huske regel. Hvis din streg kode er 123456 så skal du huske at indkapsle det i * så det kommer til at se sådan ud: *123456* så skulle den være i orden :) Jeg har selv siddet og leget med sådan noget på min arbejdsplads, og det virker :)
Hav en god dag. |
– Oscar Levant
Hej Alexander, Jeg forstår ikke helt det med * kommer det til at fremgå på stregkoden? For sådan en stegkode har jeg ikke set før?:) |
Det er forresten vigtigt den virker 100%, da den skal trykkes i over 200.000 oplag, så ikke råd til fejl:) |
Det kan du selvfølgelig altid prøve...
Jeg har sådan set ikke forstand på hvorfor der skal være * med... Jeg har dog erfaring med 3 forskellige scannere på arbejdet som alle virkede efter jeg havde placeret * før og efter selve koden. Jeg havde læst det et eller andet sted på nettet, men som altid kan man aldrig finde det når man skal bruge informationen igen... En af mine venner som er i gang med at etablere en virksomhed, skulle også bruge stregkoder hvor * og det blev godkendt af Postdanmark... Jeg håber selvfølgelig der er en amino som har mere forstand på det, så vi kan få en forklaring... :) |
– Oscar Levant
Hvilke program kan man bruge, er ikke helt tryk ved de fonte osv.
Men ellers mange tak for hjælpe, fedt I giver jeres tid. |
Hvad skal du anvende stregkoden til, der er stor forskel på stregkoder og til hvilke formål de skal anvendes til? /Søren |
http://download.cnet.com/EAN-13-Barcode-Generator/3000-2067_4-10907406.html
Dette har jeg lige testet med en dåsecola - og det virker :)
EAN13 generator. |