Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan får DU den helt RIGTIGE pris (Feminine Sales Power)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksomme kvinder,

På fredag udløber jeres chance for at få GRATIS salgsomkostninger, vitaminer til salget, enkle metoder til at booste jeres business helhedsorienteret. Inspiration til at få den rigtige pris hos kunderne.

Jeps, opskriften på at få nemmere ved at sælge ER indenfor jeres rækkevidde - hvis I VIL, TØR og tager action.

Du kan tilmelde dig mit nyhedsbrev inden fredag kl. 10:30 - og se hvad jeg mener  :o) 

Samtidigt forærer jeg dig guiden  "7 SKØNNE genveje til at sælge med nydelse".

Forretningsudvikling for kvinder er min store PASSION - og 15 års erfaringer med skidtet gør en forskel! Glade kunder er en fornøjelse!

Mange hilsner

Louise Schubert - by Feminine Sales Power

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:27
Fra Århus-området
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 12:34

Hej Kasper,

Jo tak for dit snilde input -  det må jeg have lært

Mvh. Louise

Fra København
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 12:46

Hej Louise

Det er super enkelt - Når du linker til din hjemmeside - så markerer du teksten, som du ønsker skal være linket og klikker på ikonet "den lille kæde"

Så udfylder du linjen link med adressen til hjemmesiden - Her er det vigtigt at vælge om du vil bruge www i adressen eller ej og så altid gøre det ens.

Der næst vælger du om linket skal åbne i et nyt vindue - Personligt vælger jeg altid at det skal.

Så kan du smide en titel ind - denne kan f.eks. ses ved at køre mousen henover

og Vupti så har du lavet et link til dit site med f.eks. teksten forretningsudvikling for kvinder

- Kasper

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)