Hej Sven.
Der er et rigtigt godt koncept på vej i EVO. Det er en sammensmeltning af tidens 3 hotte trender.
1. Communities ( Myspace.com, Youtube.com, coolpeopleonline.com og deslige)
2. Games of skills med hvor der kan gambles på evner og ikke held. ( Backgammon, skak, pool, basketball osv. Ialt 40 spil fra dag 1.)
3. " Messenger platform". Det er lavet således at man kan se sin upline i 7 led og sin downline i 7 led. Det bliver en helt anden oplevelse når man kan se sin downline være
aktiv, være online og være istand til at hygge sig direkte og så utroligt let tilgængeligt at det er helt vildt.
Det er gratis frem til 15. september at være med til at evaluere produktet før man skal beslutte sig om man vil være med som gratis bruger,
affiliate, eller
mlm er....
Det er bygget op med en bonus plan i unilevel med 8 streams of income der gør at selv den mest bovlamme krikke kan få gang i sin forretning bare ved at kunne pege og sige der skal du signe up......Hvorfor ----- Tænk SKYPE og tænk på hvordan der er kommet 8 mio brugere på SKYPE... Spredt via venner og bekendte fordi det er et fedt produkt, og samtidig skal man bare sende en invitation og vupti er de på.
Prøv så at forestille dig at vi får turneringer, lidt på samme måde som på poker sider, med pool, backgammon, skak, basketball, 3 på stribe, hvor folk pludseligt kan vinde 1000, 2000 , 3000 eller flere
Euro.
Jeg tror at det her bliver en vinder, ikke mindst fordi jeg har set det personligt i deres kontor i Wales. Det var simpelthen så prof skruet sammen at jeg ikke kunne fatte hvad jeg blev præsenteret for.
Vi er pt. i en pre-launch fase og 15. juli går messengeren online. VI har pt. en registreringsside hvor man kan sikre sig en position, gratis, og bygge en organisation op med brugere, fremtidige
affiliates og fremtidige mlm''ere. Alt signup og medlemsskab er gratis frem til 15. september hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker at fortsætte, eller lade være.
Hvis du vil vide mere kan jeg træffes på :
Mobil +45 22 58 67 34
Mvh Morten