Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det ny Skype eller YouTube ?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :
1. Jeg rykker tråde når der er tråde der skal rykkes.
2. Vi er nogle stykker der er udnævnt til at være moderators, og med den opgave følger der en "move" knap med. Dén bruger jeg til at flytte tråde med.
3. Tilladelse fra viceværten.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:54
Dato: 04-04-2007 20:42:52 Forfatter: Dimitri Hardorff 1. Jeg rykker tråde når der er tråde der skal rykkes.
2. Vi er nogle stykker der er udnævnt til at være moderators, og med den opgave følger der en ''move'' knap med. Dén bruger jeg til at flytte tråde med.
3. Tilladelse fra viceværten.

Allrighty then, cool Dimitri - just wanted to know ;-)

MVH

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:39
Jeg kan godt se hvorfor Skype eller Youtube blev solgt på deres loyale kundekartotek. Men kan ikke se hvem der ville give et stort beløb for Agloco.

Dealen med Skype/Youtube er, at køberen (Ebay/Google) kan forvente at kunderne efter købet fortsat anvender tjenesten og derved tillader køberen at kunne forrente købet.

Formålet med Agloco er kun at blive solgt. Motivationen for medlemmerne er derfor kun at cashe ind ved et salg og har derefter ikke nogen reelt incitament for at vedblive at være brugere. En potentiel køber ved dette og vil derfor være tilbageholdende med at købe kundekartoteket, eftersom køberen risikerer at store dele af kartoteket forsvinder og dermed ikke kan bidrage til at forrente købet.

Så forskellen på Skype/Youtube og Agloco er hhv. et loyalt og illoyalt kundekartotek (hvis man ser ifht et salg).

/ Frederik

Tilmeldt 10. Dec 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 13:36
Dato: 29-04-2007 21:39:18 Forfatter: Frederik Estrup

Jeg kan godt se hvorfor Skype eller Youtube blev solgt på deres loyale kundekartotek. Men kan ikke se hvem der ville give et stort beløb for Agloco.

Dealen med Skype/Youtube er, at køberen (Ebay/Google) kan forvente at kunderne efter købet fortsat anvender tjenesten og derved tillader køberen at kunne forrente købet.

Formålet med Agloco er kun at blive solgt. Motivationen for medlemmerne er derfor kun at cashe ind ved et salg og har derefter ikke nogen reelt incitament for at vedblive at være brugere. En potentiel køber ved dette og vil derfor være tilbageholdende med at købe kundekartoteket, eftersom køberen risikerer at store dele af kartoteket forsvinder og dermed ikke kan bidrage til at forrente købet.

Så forskellen på Skype/Youtube og Agloco er hhv. et loyalt og illoyalt kundekartotek (hvis man ser ifht et salg).

/ Frederik

Jeg er ikke enig. Efter at have anvendt Agloco viewbar i 3 uger kan jeg se en række fordele ved anvendelsen - hurtig adgang til søgefunktion og aktuelle tilbud. Når viewbar udvikles og for eksempel også bliver landespecifik, bliver den endnu mere relevant. Derfor tror jeg, at brugerne faktisk udvikler en loyalitet.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 21:56
Hej Sven.

Der er et rigtigt godt koncept på vej i EVO.  Det er en sammensmeltning af tidens 3 hotte trender.

1. Communities ( Myspace.com, Youtube.com, coolpeopleonline.com og deslige)

2. Games of skills med hvor der kan gambles på evner og ikke held. ( Backgammon, skak, pool, basketball osv. Ialt 40 spil fra dag 1.)

3. " Messenger platform". Det er lavet således at man kan se sin upline i 7 led og sin downline i 7 led. Det bliver en helt anden oplevelse når man kan se sin downline være aktiv, være online og være istand til at hygge sig direkte og så utroligt let tilgængeligt at det er helt vildt.

Det er gratis frem til 15. september at være med til at evaluere produktet før man skal beslutte sig om man vil være med som gratis bruger, affiliate, eller mlm er....

Det er bygget op med en bonus plan i unilevel med 8 streams of income der gør at selv den mest bovlamme krikke kan få gang i sin forretning bare ved at kunne pege og sige der skal du signe up......Hvorfor ----- Tænk SKYPE og tænk på hvordan der er kommet 8 mio brugere på SKYPE... Spredt via venner og bekendte fordi det er et fedt produkt, og samtidig skal man bare sende en invitation og vupti er de på.

Prøv så at forestille dig at vi får turneringer, lidt på samme måde som på poker sider, med pool, backgammon, skak, basketball, 3 på stribe, hvor folk pludseligt kan vinde 1000, 2000 , 3000 eller flere Euro

Jeg tror at det her bliver en vinder, ikke mindst fordi jeg har set det personligt i deres kontor i Wales. Det var simpelthen så prof skruet sammen at jeg ikke kunne fatte hvad jeg blev præsenteret for.

Firmaet har sin økonomiske baggrund fra www.virtualworlddirect.com . Det har eksisteret i ca. 6 år og kører rigtigt godt.

Vi er pt. i en pre-launch fase og 15. juli går messengeren online. VI har pt. en registreringsside hvor man kan sikre sig en position, gratis, og bygge en organisation op med brugere, fremtidige affiliates og fremtidige mlm''ere. Alt signup og medlemsskab er gratis frem til 15. september hvor vi skal tage stilling til om vi ønsker at fortsætte, eller lade være.

Hvis du vil vide mere kan jeg træffes på :

Mail        Mortenspostkasse@oncable.dk

Mobil    +45 22 58 67 34

Mvh Morten

Ellers kan du bare signe dig op på. http://www.evolutioniscoming.com/EVO152153MN

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 05:09
Hej Morten,

Tak for dit indlæg, som i øvrigt er identisk med dit indlæg i ""Nyt MLM koncept ønskes startet...har du ideen"

Jeg må indrømme, at for en del år siden spillede jeg lotto på Virtualdirect og fik også opbygget en lille downline.
Ingen tvivl om at de har styr på tingene: Det fine kontor i Wales koster jo penge, og hvor skal de mon komme fra?

Umiddelbart ser konceptet ud til at være et paradis for spillefugle, og der skal nok jævnligt penge på bordet for at deltage.

Og derfor holder jeg fortsat fokus på Agloco, som jo er gratis og på tilsvarende vis selvbygger en downline.

Du skal ha'' held og lykke med dit projekt!

Venlig hilsen
Sven

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 130
Fra  MNN Consult & Marketing Skrevet kl. 17:07
No probs.

De rykker og jeg må indrømme at jeg i min tid med MLM aldrig har set noget så gennemført....

Og klart at det fine kontor er sponseret af kunder. Du tjener jo også penge på din forretning, eller får løn for at gå på arbejde...Sådan er verden jo skruet sammen...

Men tak for dit svar og held og lykke fremover.

Skule du få lyst til at komme med, omend ikke andet end for at hygge dig er du velkommen til at signe op på mit link og jeg garanterer dig en god match i skak, elller backgammon. De andre spil har jeg ikke spillet så meget men det kommer jo nok...

Det er forresten gratis 4 ever at have messengeren så meld dig bare trygt med. Hvis ikke du vil bruge penge kommer du heller ikke til det. Man kan nemlig også spille gratis mod hinanden....

mvh Morten

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 17:50
Får man pengene løbende eller først når/hvis lortet bliver solgt ?

Mørch

Tilmeldt 10. Dec 06
Skrevet kl. 19:08
Dato: 05-07-2007 17:50:01
Forfatter: MørcH
Får man pengene løbende eller først når/hvis lortet bliver solgt ?

Hej MørcH,
Læs venligst Agloco''s nyeste opdatering vedr. funktionalitet, betalinger og aktier:

http://www.AglocoDanmark.blogspot.com

Fra Hellerup
Tilmeldt 5. Oct 06
Indlæg ialt: 170
Skrevet kl. 20:35
Hej Sven,

Hvis du skal have mig til at bruge dit link, samt at du skal lege lidt sælger er du nødt til at give mig et kort resume på dansk, ellers kan jeg simpelthen ikke overskue at læse det. Og da slet ikke sådan en torsdag inden jeg skal til fødselsdag med fri bar :)

Mvh Mørch

PS. ser frem til resume imorgen tidlig.

Mørch

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)