Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke/samle jobs

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoér

Jeg kan huske da jeg gik i folkeskolen, havde jeg en klassekamerat der havde et fritidsjob hvor han skulle samle og pakke nogen forskellige ting

Mener varene blev leveret og han havde en dato hvor de kom og hentede dem igen

Findes sådan jobs stadig ? har nu selv en søn der gerne vil tjene nogen penge i fritiden

Har prøvet google det men kan ikke finde noget

Håber i kan hjælpe

Fra Maribo
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 17:14

Er der virkelig slet ingen der kan hjælpe ? eller findes der bare ikke sådanne jobs mere

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:20

Hej Vespa

Måske de findes, men bare foregår på virksomhedernes adresse? Send ham ud i industrikvarteret og lav en forespørgsel. Måske har man bare "glemt" denne form for arbejdskraft.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:30

vespa:

Jeg kan huske da jeg gik i folkeskolen, havde jeg en klassekamerat der havde et fritidsjob hvor han skulle samle og pakke nogen forskellige ting

Mener varene blev leveret og han havde en dato hvor de kom og hentede dem igen

Findes sådan jobs stadig ? har nu selv en søn der gerne vil tjene nogen penge i fritiden

Har prøvet google det men kan ikke finde noget

Hej Vespa

Jeg mener nu stadig de eksistere, men spørgsmålet hvor det så findes henne nu, for jeg ved da at beskyttede værksteder samt fængsler lavede flere af den slags opgaver. Hvor gammel er din søn?

Mvh. Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:41

Hej Vespa

Der du nok skal lede er trykkerier, som der sender adresserede reklamer ud.

Alt andet tror jeg godt at du kan glemme, idag når jeg ringer til en leverandør, så forventer jeg at få tingene dagen efter. Og sådan er det for det meste idag. Bare tag webshop branchen, der stiller man også de krav.

Derfor er mange af de stillinger idag blevet overtaget af folk, der er fuldtidsansat. Sammen med det, så er mange af de ting man idag sender også blevet mere skrøbelige, sådan at man ikke bare vil overlade det til en lille knægt/pige......ikke forstået på den måde at de ikke kan være seriøse.

/Kenneth

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 18:03

Jeg vil lige minde dig om snyde/fuskeri firmaet Sierre Express, der går under flere forskellige, falske navne, som er et firma, der rundt omkring har jobannoncer ligenøjagtigt med det du forespørger, men det du får sendt hjem - som du skal sende videre til polen, er vare som er købt med stjålde kreditkort. Du bliver lovet en løn, som du selvfølgelig ikke får. Se evt filmen på Dr1 Kontant's hjemmeside..

- Jeg vil mene at han skal prøve at søge efter en lagerarbejde istedet. Tror ikke at det findes som hjemmearbejde mere :o)

Mvh

C.P

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)