Ja nu er jeg jo lidt fræk at bruge amino, til at søge arbejde. Men det er jo et godt forum, hvor vi har et stort netværk, så nu forsøger jeg mig lige kort. Nogle der kan tilbyde mig nogle faste timer?? Fra ca 18-30 timer om ugen. Jeg har sælger genet, jeg er kreativ, elsker alt grafisk og alt der har med it at gøre. Jeg har kurser indenfor c5 - bogholderi, publisher mm Måske kender i nogle som kender nogle? Jeg kan alt og det jeg ikke kan, lære jeg i løbet af ingen tid! Håber nogle kan hjælpe mig på vej. |
Nogle der mangler en ekstra hjælpene hånd??
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
Et lille råd. Når du bruger amino til en så vigtig ting, som en jobansøgning, tror jeg det vil være en rigtig god idé, under din profil, at skrive lidt om dig selv. mvh |
Ja det kan du have ret i :-) Det var nu heller ikke min plan at bruge amino til en disederet ansøgning. Men blot bruge mit netværk og efterfølgende sende et cv. Men tusind tak for input! |
Det synes jeg er en god ide. Du kan, som Michael foreslår, skrive om dig selv, skrive hvad du interesserer dig for, hvad du har lavet tidligere (erfaring), og navnlig hvad du kan hjælpe firmaer med. Det er fint, at du nævner, at du er meget villig til at lære. Det behøver ikke være ret langt, og det kan stilles op punktformigt.
|
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)