Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sygemelding = Dovenskab på sigt?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Damgaard Bøgelund Jensen:

Mikael christiansen:

Lav hvad der, motivere dig, til at gøre en større arbejdes indsats.

Sæt udgifterne ned, så man ikke behøver tænke på penge.

At være iværksættere er udleve sin drøm og ikke tænke på penge.

Lav hvad du ønsker at lave.

Tag en uddannelse vis ikke kan få job og sæt dine udgifter, så har råd til denne uddannelse, husk staten kan maks. Betale SU , derved får du mindre end du får på kontant hjælp, da de ønsker sikkerhed , med på sigt mister du muligheden for større indtægt hen ad i livet.

Intet foræres i livet, dovenskab væk med den tanke og kom i gang med hvad der motivere dig

Jeg er skam i fuld gang med uddannelsen som Automekaniker! ;-)

Jeg er bare sygemeldt pt.
så ville hører hvad i andre lavede når i var sygemeldte!

jeg arbejder , sider med en bærbar i sengen lære engelske og arbejder med alt muligt , jo vis mistet så ikke kunne skrive eller gå vidste , jeg ikke hvad jeg skulle lave.

så læs om automekaniker og blive bedre om det , der er masser af læse stof , til der kan gøre dig bedre og kan bruge tiden , til at hygge omkring dig selv og gøre dig stærkere og bedre, på alle mulig måder , dette gøres ved at lave hvad der motivere dig.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 17:53

Mikael christiansen:

At være iværksættere er udleve sin drøm og ikke tænke på penge.

Det er godt sagt. Mit største problem, er at jeg udlever min drøm oppe i hovedet - sådan lidt Tesla-agtigt [ berømt videnskabsmand] - det siges, at han ikke behøvede at opstille en masse ting og sager op i laboratoriet - men kunne bare simulere alle de forskellige begivenheder der ville indtræffe - så, hvorfor bruge tid på at stille en masse glas op, og bruge tid på at blande syre og alt mulig andet pjat sammen - det er jo bare ren hovedregningen, for helvede. 

Jeg lever, vidst nok, lidt for meget i en drømmeverden.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 20:01

Må erkende at her ved sidste sygemelding var det mest søvn og fjernsyn tiden blev brugt til, men fik da også lavet et par forbedringer på hjemmesiden osv..

Så det kommer meget an på hvad man ligger syg af, er det bare alm. influenza eller lign, hvor man egentligt bare har det lidt skidt og er snottet, så ryger det meste af tiden faktisk på internettet, og optimering af hjemmeside når jeg alligevel er hjemme.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)