Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det - og hvem kan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg har en webside, jeg har brug for hjælp til. Jeg skal have søgeordsoptimeret den, men jeg synes det er en jungle!

Så nu spørger jeg herinde, er der nogen der kan finde ud af at gøre det, og hvad koster det?

Charlotte

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:21
Hej Charlotte,

Vil du have gjort sitet mere venligt for søgemaskinerne at indexer, samt optimer lidt hist og her med hvilke tag der bør benyttes til f.eks. overskrifter mm... eller har du helt andre forventninger?

Jeg kan sagtens hjælpe dig med at rette din HTML til, sådan at det er nememre for søgemaskinerne at indexer sitet mm...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1415
Fra  Deskways ApS Heydesk ApS Skrevet kl. 16:23

/Marcel Fuursted

Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 16:27
Hej Lojmann,

Vores udfordring er, at vi i webshoppen kun kører med ét mærke, og det kan vi slet ikke findes på. Hvis man søger på vores navn, kommer vi heller ikke frem. Så alt i alt, er vi overhovedet ikke synlige, og det ved jeg ikke helt hvad kræver? Så du må endelig ikke spørge mig om en hel masse, for kan ikke svare på hvad det lige nøjagtig er vi skal have;0) 

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27
Hvilke web-site handler det om?
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 16:28
Hej Marcel,

Tak for det, jeg kigger lige på det;0)

Finkena

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 16:31

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37
Syntes nok jeg genkendte dit nickname her inde fra en anden tråd.

I en tidligere post fra dig, har jeg givet dig en række guldkorn til hvad du skal have ændret på dit site. Jeg husker noget om, at det er en eller anden standard shop-løsning i har et sted, kan det passe?

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Mar 07
Skrevet kl. 16:41
Hej igen,

Jo, det er mig igen. Jeg skrev faktisk til dem lige som du skrev til mig, og han ville sørge for at lave det om, men det lyder det ikke til han har?

Du kan nok høre jeg intet forstand har på det, og for at være ærlig, så har jeg ikke tiden til at sætte mig ind i det, derfor ønsker jeg egentlig en der kan hjælpe mig med disse ting.

Finkena

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08
Jeg vil meget gerne hjælpe dig med det her, men i og med at det er en hostet pakke-løsning hos en udbyder du har, kan jeg ikke ændre det - kun udbyderen.

Jeg vil dog gerne hjælep dig i dialogen med udbyderen og tilbyder derfor at tage dialogen med din udbyder omkring disse rettelser. så kan det blive en tekniker til tekniker snak, det hjælper ind i mellem.
Dog vil det i så fald være noget jeg bliver nød til at tage mig betalt for i en eller anden form, men det kan vi aftale hvis du er interesseret i at ligge opgave i mine hænder? Send evt. en PM med din e-mail adresse i eller kontakt mig via formularen på <a href="http://www.nerdlab.se">nerdlab websitet</a>

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)