Hejsa! Jeg har en webside, jeg har brug for hjælp til. Jeg skal have søgeordsoptimeret den, men jeg synes det er en jungle! Så nu spørger jeg herinde, er der nogen der kan finde ud af at gøre det, og hvad koster det? Charlotte |
Hvad koster det - og hvem kan?
Vil du have gjort sitet mere venligt for søgemaskinerne at indexer, samt optimer lidt hist og her med hvilke tag der bør benyttes til f.eks. overskrifter mm... eller har du helt andre forventninger? Jeg kan sagtens hjælpe dig med at rette din HTML til, sådan at det er nememre for søgemaskinerne at indexer sitet mm... |
|
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Hej Lojmann, Vores udfordring er, at vi i webshoppen kun kører med ét mærke, og det kan vi slet ikke findes på. Hvis man søger på vores navn, kommer vi heller ikke frem. Så alt i alt, er vi overhovedet ikke synlige, og det ved jeg ikke helt hvad kræver? Så du må endelig ikke spørge mig om en hel masse, for kan ikke svare på hvad det lige nøjagtig er vi skal have;0) |
Finkena
I en tidligere post fra dig, har jeg givet dig en række guldkorn til hvad du skal have ændret på dit site. Jeg husker noget om, at det er en eller anden standard shop-løsning i har et sted, kan det passe? |
Hej igen, Jo, det er mig igen. Jeg skrev faktisk til dem lige som du skrev til mig, og han ville sørge for at lave det om, men det lyder det ikke til han har? Du kan nok høre jeg intet forstand har på det, og for at være ærlig, så har jeg ikke tiden til at sætte mig ind i det, derfor ønsker jeg egentlig en der kan hjælpe mig med disse ting. |
Finkena
Jeg vil dog gerne hjælep dig i dialogen med udbyderen og tilbyder derfor at tage dialogen med din udbyder omkring disse rettelser. så kan det blive en tekniker til tekniker snak, det hjælper ind i mellem. Dog vil det i så fald være noget jeg bliver nød til at tage mig betalt for i en eller anden form, men det kan vi aftale hvis du er interesseret i at ligge opgave i mine hænder? Send evt. en PM med din e-mail adresse i eller kontakt mig via formularen på <a href="http://www.nerdlab.se">nerdlab websitet</a> |