Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scandinavia agent søger interesserede networkere

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 04:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er Skandinavia agent for en udenlandsk storproducent. Vi har ud over meget andet lanceret et kosmetik brand for 4 år siden og som nu allerede sælges i 120 lande. Nu er turen kommet til Scandinavien. Vores sortiment indeholder en flot make up line, parfumer og en lækker bred personal care line til voksne og børn. Vores sortiment er meget alsidigt med bla. mange aloa vera produkter lige fra shampooer, cremer til tandpasta.

Vi ønsker gerne høre fra interesserede personer som har solid kendskab til network marketing.

Vores ønsker er bla. at finde seriøse kandidater, der er interesserede i at være selvstændige område-agenter for vores brand og lageransvarlige, som kan udbygge deres forhandlernet af sælgere i deres nærområde. Samt oplære og produktundervise.

Vi har bla. valgt at lægge os efter en god procentfortjeneste til område salgsagenterne og deres sælgere. I alt 60% af salgspris.

Rene 60% af eget salg til område agenten som er lageransvarlig.

30% til dennes sælgere.

30% til område agenten af sælgers salg.

Konceptet er salgsorienteret og salgsagent og sælger-netværk har såkaldte "targets" salgsmål, der skal overholdes.

Strukturen er flad og der fokuseres på salg og kundeservice samt promotion af produkterne som også vil være tilgængelige online efter første opstart er over. Kunder vil kunne købe online også, men kun ved brug af deres sælgers referencenummer, således vil sælger og områdeagent stadig få deres fortjeneste udbetalt ved kundekøb online som bruger deres referancenummer.

Online salget er en ekstra service til kunden og sælger. Direkte salget er vores servicemindede kundekontakt og vores promotor, som bestemt ikke skal passiviseres af onlinesalget - heri ligger en af salgsagentens opgaver, at holde opretholde det direkte salg i sælgernetværket. 

Der er således talen om fortjeneste ved aktivt direkte salg og promotion samt passivt online salg med fortjeneste. 

Områdeagenter kan have højst 25 sælgere som han/hun har ansvar for. Der laves kun kontrakt med 100 områdeagenter i hele Danmark.

Visse sælgere med meget gode resultater kan med tiden opnå agentstatus.

Jeg skal lige tilføje at områdeagenter skal købe lager og må have plads til hjemmelager/shop til kunder og sit sælger-netværk. Men så er deres indtjenings muligheder også meget høj.

Vi forventer at lancere vores produkter og koncept medio august/september 2011.

Kontakt mig gerne for yderligere info.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15096
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:29

HeidiLaura:

Vi har bla. valgt at lægge os efter en god procentfortjeneste til område salgsagenterne og deres sælgere. I alt 60% af salgspris. Rene 60% til område agenten som er lageransvarlig af eget salg og 30% til dennes sælgere, hvoraf de resterende 30% går til salgsagenten.

Hvordan kan man udbetale 120% af salgsprisen i provision? Det lyder som dårlig business for firmaet bag... Med mindre de får penge for, at aftage varerne...

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 04:37

Hej,

Tænkte der ville komme negative bemærkninger meget hurtigt her i Danmark.

Vi udbetaler 60% af salgspris tilsammen.

Områdeagent tjener 60% af eget salg.

Sælger tjener 30% af eget salg - de andre 30% går til områdeagenten.

Vi giver også gerne gratis promotion, helt op til 120%

MVH

HL

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:38

Fashion-Seller:

HeidiLaura:

Vi har bla. valgt at lægge os efter en god procentfortjeneste til område salgsagenterne og deres sælgere. I alt 60% af salgspris. Rene 60% til område agenten som er lageransvarlig af eget salg og 30% til dennes sælgere, hvoraf de resterende 30% går til salgsagenten.

Hvordan kan man udbetale 120% af salgsprisen i provision? Det lyder som dårlig business for firmaet bag... Med mindre de får penge for, at aftage varerne...

Du fatter da heller ikke MLM Big Smile

Jeg studsede også over det, men...

De rene 60% er hvis agenten selv laver salg.

De 30% + 30% er hvis det er agentens sælger der laver salget, så er der 30% til hver.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 04:40

HeidiLaura:

Ha ha, hvis du kalder det negativt, så søg lidt i MLM trådene her på Amino.

Det der er bare en forundring, fordi du åbenbart ikke havde formuleret dig godt nok i første omgang.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:41

Nicolaj Thomasen:

De 30% + 30% er hvis det er agentens sælger der laver salget, så er der 30% til hver.

Jamen hvor er fordelen for vedkommende, som køber til lager så?

Sorry but I dont get it ;D

Fra Haslev
Tilmeldt 27. Mar 11
Skrevet kl. 04:45

Hej,

Ja, det har du nok ret i med hensyn til formulering, men min bemærkning kommer af at have læst en masse tråde herinde om at MLM er pyramidespil og lignende. Det har jeg aldrig hørt andre steder hvor de arbejder med MLM.

Men nu er %erne da kommet på plads :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:57

HeidiLaura:

Ja spørgsmål er ALTID negative... Især når "salgsteksten" er skrevet "perfekt", og dermed er let forståelig...

Når du spørger om råd i Elgiganten eller supermarkedet, så er du os negativ... I hvertfald hvis man følger din logik...

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 05:02

Fashion-Seller:

Nicolaj Thomasen:

Jamen hvor er fordelen for vedkommende, som køber til lager så?

Sorry but I dont get it ;D

Som jeg læser det, så får en sælger 30% af salget og han behøver ikke have lager (købe en startpakke), mens sælgerens agent også tjener 30% fordi han har investeret i lageret og headhuntet sælgeren til en fætter-kusine fest, efter at de begge har fået en del under vesten og onkel Hans har en rigtig stor svigerfamilie, som ligner nogle der virkelig trænger til en omgang creme.

Agenten kan også sælge direkte til hans gamle senildemente mor og på den måde score alle 60% af salget, da han både får agent og sælger honorar. Det smarte ved at sælge til hans mor, at at han kan gøre det hver eneste dag, da hun sikkert har glemt alt om at hun købte creme dagen før og/eller hvor hun har lagt det hen.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:06

Nicolaj Thomasen:

Fashion-Seller:

HeidiLaura:

Nu har jeg læst det 20 gange, og det giver stadig ik mening, som du forklare det!

60% går til område agenten

30% går til dennes sælger

30% går til salgs agenten

120% TOTAL

Det er faktisk det, som der står sort på hvidt... I dont get it Indifferent

Side 1 ud af 4 (38 indlæg)