Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermessen 2011, Køge - indtryk fra dagen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 964
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Aminoer,

Så er dagens Iværksættermesse i Køge overstået. Jeg havde det privilegium at stå i Aminostanden og hilse på, ikke bare gamle og nye Aminoer, men også kommende Aminoer.

Jeg havde nogle rigtigt gode samtaler om iværksætteri i almindeligehed, og om Amino og de fortræffeligheder der findes her i særdeleshed.

Det var superhyggeligt, og kan kun anbefales til alle jer der ikke var med.

Der var også en masse inspirerende foredrag af Aminoer. Jeg nåede at høre Rolf Høegh, Thomas Bigum og Hans Stokholm Kjer - der alle leverede nogle supergode indlæg, men der der var også masser af andre Aminoer der gav den gas på scenerne i Ravnsborghallen (som jeg desværre ikke nåede at høre -men som jeg til gengæld hørte en masse godt om).

Dagen var simpelthen for kort - men til gengæld intens.

Og så var der jo heldigvis tid til en "efter messe"-øl i Hugos kælder i Køge, med et par med-Aminoer. Også superhyggeligt og et rigtigt godt punktum for dagen.

Nu er freden ved at sænke sig, og dagens indtryk ved at falde på plads. Når jeg tænker over det, så var Rolf Høeghs besøg i standen en oplevelse i særklasse. Mage til vindende personlighed og rare menneske skal man da lede længe efter.

Selv om han siger at han ikke vil sælge sand i Sahara - så er der i mit sind ikke et øjebliks tvivl om at han kan.

(og Rolf - hvis du læser med her : Jeg skal nok købe din bog når jeg får et produkt at sælge Wink - med din menneskelige indsigt kan den kun være fuld af guldkorn)

Tak for en fantastisk dag.

mvh

Jan

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)