Jeg er enig med Jannik. Jeg blev faktisk lidt overrasket, da jeg kom ind på siden. "Hvad sker der her? Ikke noget, ser det ud til!" var min reaktion. Ganske som Jannik savner jeg noget grafik, der viser hvad det er, hjemmesiden handler om, og... FARVER mangler der! Så jeg er enig med farveladeglade Jannik.
Dit logo i banneret øverst er pænt, men jeg savner et banner til at bryde den store hvide flade. Enten skal du indføje egentlige fotos, der viser nogle mennesker stå med systemet, eller også skal det indflettes i banneret.
Dine skærmbilleder under Galleri er gode, men der mangler tilsvarende en side om, hvordan "dimsen" ser ud, og ikke bare ser ud, men hvordan det ser ud, når der står nogle mennesker og betjener den - eller er det udelukkende et software-system uden en terminal, man taster sit medarbejdernummer ind i? I så fald kan du på forsiden vise et foto af en person, der sidder ved en pc og betjener systemet.
Din Features side er udmærket, men det er først, når man skal kende systemet lidt mere, man har brug for den side.
Kontakt-siden er helt fin, men jeg ville nok flytte den op til de andre punkter i hovedmenuen.
Jeg kunne også foreslå dig en side om system krav, eksempel processor-krav, RAM, fri plads på harddisk og andet "fornuftigt fyldstof", men som er ganske relevant, hvis en potentiel kunde skal ud at vælge tidsreg-system.
Hvordan skal systemet installeres? Kan det installeres på Windows, MAC OS, Linux, Solaris, eller...? Er det server-baseret med licenser, eller findes der en stand alone-version?
Hvis der kræves licenser, er det så pr. position eller pr antal brugere ad gangen?
Hvordan med support? Kan kunder, som har installeret systemet, ringe og få support?
Jeg ved godt, at kunder, der er interesseret, kunne få dette at vide, men det er rimelig dokumentation at have på en website, hvis man ikke kan downloade en brochure som pdf eller andet. Du kan i hvert fald overveje det, hvis du ikke allerede har gjort det.