Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kreative hjerneceller på arbejde - nogen der har gode ideer til et logo?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 21. Aug 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg mangler lidt kreative ideer til et flot og genkendeligt logo, da jeg er ved at lave en hjemmeside for en frivillig forening med navnet: 

FODBOLDENS VENNER

Foreningen er en lille forening, der forsøger at give den lokale fodboldklub lidt ekstra økonomiske midler. Disse penge tjenes bl.a. ved erhvervsfolks medlemsskab og arrangementer. Det kan fx være foredrag med kendte danskere, lokalt børnefodboldstævne, sport på storskærm, live musik eller noget helt andet.

Fodboldklubbens farver er mørkeblå og gule, men behøver ikke indgå i mit logo. Jeg ønsker bare at lave et logo, der er lidt anderledes end en kedelig tekst med en grim fodbold som baggrund eller erstatning for O'et fx! :-) 

Håber der er nogen kreative folk bag skærmen. 

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 15:17

Simpelt med et to bolde der giver hånd? med teksten ved siden af? :)

......

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 468
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 15:26

Evt en fodbold med et lille hjertemotiv indeni.
Også en "kæde" af pixelmennesker nedenunder der holder hinanden i hånden? ;-)

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 17:59

Mange tak, gode ideer allerede.. Jeg prøver at lege lidt med photoshop (igen igen igen) :-)

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 18:10

sanneroeper:
Mange tak, gode ideer allerede.. Jeg prøver at lege lidt med photoshop (igen igen igen) :-)

Jeg ville nu bruge Illustrator hvis jeg var dig ;)

Good luck

/allan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:21

Jeg tror, jeg ville bruge runde symboler til at opbygge et logo, simpelthen fordi der er tale om en rund bold, og du nævner mennesker (menneskers hoveder er mere ovalt, men alligevel...). Så ville jeg holde fast i den mørkeblå og gule farver, som du nævner. Det giver 4 bolde (højest 5, hvis du har 2 ansigter), som du kan flytte rundt med, indtil du finder en god figur, som de 4-5 bolde kan danne. Du kan også variere deres størrelse. Ved ikke, om det er noget, du kan bruge...

Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 19:07

Det kan jeg sagtens.. Prøver stadig at få bolde, farver osv med i logoet og samtidig gøre det genkendeligt :-) 

Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 110
Skrevet kl. 20:46
Jeg tænkte straks to bolde hvor mønsteret i boldene er jeres gule og blå farver istedet for den sorte hvide farve. To bolde der giver hånd. Men den ide har du fået en gang, men det var lige det billede jeg fik.
Tilmeldt 21. Aug 08
Skrevet kl. 22:21

Gule og blå bolde var måske ikke så dårlige :-) den har jeg ikke tænkt på.

Synes det er lidt svært at få de to farver ind, uden det virker for amatøragtigt nemlig..  

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 16:10

brugte lige et par min i photoshop... Ikke det vilde er ikke så inspireret idag...

......

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)