Hej aminoer Jeg sælger byggematerialer og har derfor en del forskellige vare i sortimentet. Indtil for 2 måneder siden har jeg selv lavet adwords kampagner og det gik godt. Nu har jeg fået et bureau til det og nu går det under godt. Jeg har løbende haft en dialog med dem og de siger hele tiden at de gør hvad de kan for at optimere på annoncerne for at konverterer bedre. Men mit spørgsmål er så, kan det virkelig passe at jeg selv kan gøre det bedre end dem? Jeg er lidt fortvivlet og overvejer kraftigt at lave annoncerne selv igen. |
altså hvis det de forsøger er at optimere KONVERTERINGEN (og ikke klikpris el. lign.), så kræver det også at de har adgang til din hjemmeside eller få dig til at lave optimeringer der.
Der kan selvfølgelig arbejdes med en del i selve adwords kampagnen for at optimere konverteringen, men i sidste ende er det hjemmesidens fornemste formål at konvertere den indkommende adwords trafik til konverterende besøgende. (Deraf konverteringsrate)
Jeg ved ikke om der er arbejdet med den del, for man kan sendte verdens mest kvalificerede besøgstrafik hen til en hjemmeside, men hvis hjemmesiden ikke er god nok så konverterer de stadig ikke.