Kære gutter og gutinder, Til iværksættermessen i Køge i morgen, vil jeg rigtig gerne tale med en masse iværksættere og andre godtfolk omkring, hvad de brænder for. Derfor vil jeg gå rundt med et kamera og en mikrofon og lave helt korte interviews á 1-2 minutter. Det første spørgsmål er: "Hvad brænder du for?" og derefter vil der kommer et par korte opfølgningsspørgsmål. Optagelserne skal bruges til korte inspirationsklip, som skal deles på diverse sociale medier og måske også min hjemmeside. For jeg er sikker på, at andre finder det spændende at høre om, hvad netop du brænder for - fx i forbindelse med din virksomhed. Jeg sætter dit navn, virksomhed og webadresse på klippet, og du må selvfølgelig selv bruge det så tosset, du vil. Hvis det er et samarbejde, du gerne vil være med i, så hiv fat i mig i morgen. Jeg går rundt i en grå poloshirt, der står www.ildsjæl.dk på. Du kan også ringe til mig på 28831886, og så tager jeg den, hvis jeg altså ikke lige står og optager. Du må også meget gerne skrive her i tråden, hvis du er interesseret, så ved jeg det på forhånd. Jeg håber at møde en masse glade mennesker rundt omkring på messen, og du er selvfølgelig også velkommen til at høre mig fyre den af kl. 15.00 i oplægget "Pessimisterne mod optimisterne: Hvem vinder?". Jeg kan komme med den teaser, at følgende ord vil blive sagt: "Bloodsport, The Secret og Grunk". ;-) Go' fredag til alle, Dbh Tommy |
Så er de første par aftaler blevet lavet, men jeg kan sagtens få tid til flere :-)