Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et rengørings firma søger underleverandør, housecleaning, rengøring til store og små virksomheder.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle, efter 10års erfaring med rengøring har jeg åben min egen Enkeltmands rengøring firma denne virksomhede er beskæftige med almindleing rengøring til stor og små virksomheder,institutioner og butikerne. virsomheder er beliggende i herning kommune på Thyrasvej 52,2th 7400.

vi er et team med mange års erfaring med rengøring og vi tilbyder rengøring i absolut Topklasse og går aldring på kompromis med kvaliteten. vi bliver ofte brugt som underleverandør til andre rengøringts virksomheder, dette mener vi er et udtryk for den proffessionelle og pålidege måde at netop Unik rengøring arbejde på.
 jeg mangler et job, vi stå klare til at tilbude det bedste og topklasse service til firma, butikker, privat house cleaning,underleverandør mm.jeg ville meget gerne have en chance til at samarbjde med jer, så jeg glæder mig rigtig meget til at høre fra jer, tør ikke med at kontakte mig hvis du har spørgsmål eller hvis du ønske jeg komer forbi og giv et uforpligtende tilbud på rengøring hos jer.. det koster kun en kop kaffe

mobil: 20685368 eller på email. euniceasante@hotmail.com

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)