Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til udfærdigelse af et skriftligt tilbud.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Hornbæk
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Chokoladehimlen.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

er ikke i rengøringsbranchen, så noget tilbudsbrev vil jeg ikke sende dig. Men jeg har lært lidt af gamle købmænd: Lav så kort betalingsfrist som muligt. Så er sandsynligheden for at de bataler, større.

Bruger du abonnementer, kan det godt betale sig at tale lidt med PBS - det behøver ikke være særligt kostbart.

God vind!

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:
Jeg tilbyder ikke rabat, gaver eller noget som helst i den dur, når jeg sender tilbud. Jeg er ikke selv glad for at  blive "charmet", så det ville ikke passe til mig. Det er rigtig fint at det virker for nogen. Det vigtige er, at det passer til dig.

Jeg bruger kun denne her for at få kunden til at reagere hurtigt. Altså kort frist på 3-5 dage. Tilbudet er stadig gældende i 30 dage eller hvad jeg nu plejer at sætte det til. Det skal siges at jeg har ikke så høj succesrate med at få kunderne til at reagere så hurtigt.

Men jeg tror, at hvis kunden er i beslutningsfasen og sammenligner flere tilbud hvis pris matcher, og kunden har tillid til alle tilbudsgivere, så er det højst sandsynligt den som har givet lidt mere, der får ordren. 

Det er udfra filosofien: Giv kunden lidt mere end hvad han betaler for. 

 

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Johnny: Nej for søren da.. Sorry! Den var til Danny.

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:

Johnny: Nej for søren da.. Sorry! Den var til Danny.

 

 

Tænkte det nok, men der var også langt vej fra top til bund :-)

 

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:

Johnny Nielsen:

Danny Poulsen:

CharlotteR:

Jeg vil da også lige dele lidt ud af mine erfaringer.

Jeg tilbyder ikke rabat, gaver eller noget som helst i den dur, når jeg sender tilbud. Jeg er ikke selv glad for at  blive "charmet", så det ville ikke passe til mig. Det er rigtig fint at det virker for nogen. Det vigtige er, at det passer til dig.

Mht. betallingsfrist så har jeg kunder der har 21 dage. Det har deres advokat bedt om og det er gode faste kunder, så det kan jeg sagtens leve med. Andre kunder har 8 dage.

Mine tilbud er korte og præcise, men jeg "sælger" også lidt. Jeg starter med at takke for behageligt møde osv. Så pris og til sidst lidt om hvorfor de bliver yderst tilfredse hvis de vælger os. Mine tilbud er meget forskellige. Det gælder om, at fornemme hvordan det skal skrues til det første møde.

Charlotte

Erfaringer? Hvor gammel er du, lille pige? 17 år? :-)

 

Dagens svar :-)

Konstruktivt, nedladende, og uden for mine grænser

Hvor er du dyyygtig! Big Smile

Taaak :-) Og i øvrigt tak for din "iværksætter"-indsats: "Hvis min hund spiser naboens kat - hvad så?"

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh ha da.. Det er simpelthen det du bygger din viden omkring mig på. Det må jeg nok sige Yes

Jeg lavede det indlæg fordi her sidder en masse mennesker med jurakendskab. Det kan jeg ikke se problemet i.

Den tråd har da intet at gøre med denne? Jeg deler min erfaring med tilbud fordi jeg har rigtig meget erfaring på det område. I denne uge har jeg igen fået en ønskekunde på bagrund af et godt salg. De bliver sikkert lige så glade for min service som alle de andre er blevet de sidste 5 år. Også selvom jeg har lavet en tråd om min hund Wink

Måske du skulle prøve ikke at tage dig selv så alvorligt.

Charlotte

Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

CharlotteR:

Uh ha da.. Det er simpelthen det du bygger din viden omkring mig på. Det må jeg nok sige Yes

Jeg lavede det indlæg fordi her sidder en masse mennesker med jurakendskab. Det kan jeg ikke se problemet i.

Den tråd har da intet at gøre med denne? Jeg deler min erfaring med tilbud fordi jeg har rigtig meget erfaring på det område. I denne uge har jeg igen fået en ønskekunde på bagrund af et godt salg. De bliver sikkert lige så glade for min service som alle de andre er blevet de sidste 5 år. Også selvom jeg har lavet en tråd om min hund Wink

Måske du skulle prøve ikke at tage dig selv så alvorligt.

Charlotte

 

Ok, Charlotte - jeg vil forsøge ikke at tage mig selv så alvorligt - især nu hvor jeg føler mig helt ydmyg overfor dine yderst velformulerede udtalelser!

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Lad ham/hende være, profilen er nok væk i morgen

Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder rigtig godt Danny. Dejligt at du trods alt kan læse og forstå selvom jeg ikke staver så godt! Smile

Og så kan Ole få sin tråd igen. Herligt.

For fremtiden kan du jo undgå, at bruge din kostbare tid på at kaste med spydige bemærkninger min vej og istedet overse hvad jeg skriver. Alletiders og tak skal du have Cool

 

Fra Oksbøl
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 42
Fra  JyskRen Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Charlotte.....Kunne jo være rigtigt skønt at komme tilbage til det tråden handlede omSmile

Har fået mange gode råd,men kan bruge alt den hjælp der kan gives,så kom endelig med flere "guldkorn"

Ole

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)