Tillykke!!! Og tak for jobbet dine skønne mø!!! |
Ja, stort tillykke.
Der er sku sket meget på de 6 år...:)
Ja, stort tillykke. |
Jeg synes efterhånden jeg har brugt Amino længde (min. 3 år), men det var dette indlæg der virkelig sparkede mig i gang: http://www.amino.dk/media/p/279201.aspx
|
Stort tillykke Er utrolig glad for Amino, som har hjulpet mig med mange af mine spørgsmål. Dbh Benny |
Stort tillykke med fødselsdag. Amino har bestemt også været til stor hjælp for mig. |
Tillykke ! Tak for husly , kaffe og kage . Og må i blive ved med at åbne døren når der står en sælger i døråbningen til jeres hjem, og har et godt tilbud.
|
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hurraaaa, tillykke! Og især tillykke til os brugere med at Amino blev født. For mig har hun betydet:
...og jeg kunne vist blive ved. Det var mere end 3 linjer, men man må gerne forkæle et fødselsdagsbarn. |
Tillykke først og fremmest. Til trods for at jeg nærmere betragter mig som en "tykhovedet" serie-iværksætter der bl.a. ved alt Mit første PLUS medlemsskab skete for at støtte katastrofeofre, fornyelsen skete med respekt for Amino - Fortsat god vind. |
Køb ren argan olie her
og når vi er inviteret til fødselsdag, er vi glade og positive, så jeg rettede lidt op til dig :-)
|
Tillykke med fødselsdagen! Jeg har lært rigtig meget af at være herinde, men især den stemning der er herinde er fed. Alle kæmper for at nå et mål, og ingen prøver at hive nogen ned. Der er ikke den store jantelov. Mads |
Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk