Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det kan sgu betale sig at læse lidt!!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

På vores HHX er der kommet en ekstra uddannelse(et par timer ekstra om ugen) HHX Leadership der går i gang næste år.

Jeg syntes det lød spændende og ville gerne tilmelde mig, der var så også inde på kontoret en lille folder udover tilmeldings blanketten http://quickpaper.rosendahls.dk/hhx/#/0/ og hvis man læser på allersidste side så kunne man deltage i en SMS konkurrence!! Og hvem er ikke fræk nok til intet at sige i klassen, og samtidig tilmelde hele ens families mobil tlf'er.

Så her i dag, kom inspektøren HR Henrik ind i klassen og spurgte efter Mejner(mig). Herefter spurgte han efter mit tlf nummer, det passede ham ikke lige i første omgang, så sagde han Lena Therkildsen, ja det er min mor. Nå, jamen så har du lige vundet en Ipad, jeg kalder lige til møde om 20 min så alle kan høre det!! 

Så nu er jeg den lykkelige ejer af en Ipad(hva skal man egentligt med sådan en himstregims xD), og hele skolen snakker om detSkype-Giggle

Så husk!! Læs altid teksten igennem selvom det kan være kedeligt!! Det betaler sig i sidste endeYes

Mvh Mejner T.

MT Distribution

Mejner Therkildsen

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1543
Fra  Sjællands ejendomsservice Toprobot.dk Skrevet kl. 13:48

He- He.

Ja, man skal jo ikke smide alle sine guldkorn rundt.

Tillykke

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 13:54

Var det dig eller din mor der vandt???? Cool

Det ville være surt at skulle aflevere den igen til mor Crying

Fra København N
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 1611
Fra  Amino ApS Dinero Skrevet kl. 13:55

Ha ha ja den var sku god! Og tillykke :)

Jeg er på Facebook, Tumblr og App.net.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 13:55

Mejner:

På vores HHX er der kommet en ekstra uddannelse(et par timer ekstra om ugen) HHX Leadership der går i gang næste år.

Jeg syntes det lød spændende og ville gerne tilmelde mig, der var så også inde på kontoret en lille folder udover tilmeldings blanketten http://quickpaper.rosendahls.dk/hhx/#/0/ og hvis man læser på allersidste side så kunne man deltage i en SMS konkurrence!! Og hvem er ikke fræk nok til intet at sige i klassen, og samtidig tilmelde hele ens families mobil tlf'er.

Så her i dag, kom inspektøren HR Henrik ind i klassen og spurgte efter Mejner(mig). Herefter spurgte han efter mit tlf nummer, det passede ham ikke lige i første omgang, så sagde han Lena Therkildsen, ja det er min mor. Nå, jamen så har du lige vundet en Ipad, jeg kalder lige til møde om 20 min så alle kan høre det!! 

Så nu er jeg den lykkelige ejer af en Ipad(hva skal man egentligt med sådan en himstregims xD), og hele skolen snakker om detSkype-Giggle

Så husk!! Læs altid teksten igennem selvom det kan være kedeligt!! Det betaler sig i sidste endeYes

Mvh Mejner T.

MT Distribution

Tillykke med gevinsten.

Jeg læste for nogle år siden ( tror nok det var inde på http://www.newz.dk ) at der var et firma der havde et program til downloading, og man skulle acceptere deres betingelser o.s.v inden man installerede det på sin computer.

Der var flere 1000 mennesker der havde downloaded og installeret det, men der var tilsynladende kun éen der havde læst det hele igennem, for han kunne løbe af med en gevinst på $10.000 - det er vist en meget god timeløn.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 13:57

Tim (NoTanShop):

Var det dig eller din mor der vandt???? Cool

Det ville være surt at skulle aflevere den igen til mor Crying

Haha ja, nu må vi se jeg skal hjem nu så ser lige på det, ellers kan jeg sikkert lave en aftale med min kære mutter ;)

Hilsen Mejner

Mejner Therkildsen

Fra Videbæk
Tilmeldt 12. Dec 09
Skrevet kl. 18:05

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Tillykke med gevinsten.

Jeg læste for nogle år siden ( tror nok det var inde på http://www.newz.dk ) at der var et firma der havde et program til downloading, og man skulle acceptere deres betingelser o.s.v inden man installerede det på sin computer.

Der var flere 1000 mennesker der havde downloaded og installeret det, men der var tilsynladende kun éen der havde læst det hele igennem, for han kunne løbe af med en gevinst på $10.000 - det er vist en meget god timeløn.

Ja tålmodighed er en dyd!

Jeg kom heldigvis kun af med et stort kram, og så skal jeg op i morgen og have den byttet til en ipad 2 og så har jeg mig en fornuftig arbejdscomputer! :) koster mig nok en 600-700 kr. men så kan momsen refunderesYes Kæft jeg elsker CVR NR'et :)

Hilsen en glad Mejner

Mejner Therkildsen

Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 96
Fra  Studiekorrektur.dk Skrevet kl. 13:11

Super fedt! Tillykke!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:01

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:

Tillykke med gevinsten.

Ja, jeg har også hørt om noget lignende, det var vidst bare i forhold til nogle foldere osv. som forsikringsselskaber sender med ud, og der var så i nogle af dem en lille check som folk kunne indløse - men der var ikke nogen der indløste dem. Det må alligevel være lidt bittert at finde ud af bagefter Wink

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)