Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Help pls - Hvordan foretrækker I at blive ringet op, samt hvordan skaffer I selv nye kunder?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vigtigt sælgeren kommer hurtigt til sagen - ikke for meget salgsgas.

Derefter er det et MUST at de kan sende mig et tilbud på mail, og til nød pr. brev. Jeg gider ikke afsætte tid, før jeg ved og det er noget at bruge tid på.

Jeg ringer altid selv ud med vist nummer, men jeg har heller ikke samme problem som en phoner der måske sælger for 20 forskellige, og ikke kan huske hvad han ville sælge ved et evt. tilbagekald fra kunden.

Så det er ikke så afgørende for mig om det er skjult nummer - mange af mine kunder ringer -uvist af hvilken årsag med skjult nummer.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:19

ikke hemmeligt nummer

ingen ting man kan de efterfølgende siger man er bundet af samatalen

ingen overdrivelser

lov kun hvad der kan holdes

husk ring for at give et godt tilbud ikke en smart samtalen , hvor kun snakkes og jeg hurtigt kan finde noget billigere

hader opkald fra telefon sælger så er tilmeldt robinson listen er aldrig blevet tilbudt noget godt over telefon kun værdi løse annoncer fra annoncer hajer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Indlæg ialt: 356
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 21:55

Hejsa

Jamen hvis du vil have lidt indspark fra en konkullega også.... 

Så kan det egentlig ret nemt koges ned til at det er godt hvis det er en "person" der er i den anden ende. Men jeg skal nok lige forklare mig lidt nærmere.

Jeg morer mig personligt lidt når jeg bliver ringet op af sådan en 19 årig studerende, der sidder og læser op af sit manuskript. Hvorfor jeg morer mig over det? Jooo hvis de bliver afbrudt af et spørgsmål, kan de slet ikke finde ud af at komme tilbage til hvor de blev stoppet og gentager som regel et par linjer for meget. Den er så næsten fuldendt hvis det samtidig er en speedsnakkende kjøwenhawner, der I HVERT fald er ansat i det firma de ringer fra... nooot... på trods af at man kan høre 50 andre sidde og kagle i baggrunden. Den holder bare ikke.

Skal du have held af noget her, så kom i en dialog med mig, smid manuskriptet ad h.. til, lyt til hvad det er jeg rent faktisk siger.  Som nu de her forhadte telia-sælgere... når de ringer starter jeg altid med, at de har ringet før og ikke har et produkt der matcher mit behov. Ikke noget med at spørge hvorfor (deres loft på taletid 60 timer max, holder jo ikke en måned her, kan du nok regne ud når jeg arbejder i telemarketing og ringer ud fra min mobil, eftersom jeg godt vil være ved hvem jeg er) Nej, de begynder igen igen at fortælle om det hersens gode tilbud som jeg ikke kan gå glip af. Havde de hørt hvad jeg sagde i første omgang havde de sparet deres krudt der.

Og kan de have en personlighed, der gør at næste gang de ringer -sikkert ang noget helt andet, kan jeg kende dem.  Kan du nå til det, er det godt for dig. Omend en kende pinligt når man har den samme på sin ringeliste 2 gange indenfor en uge Big Smile

Mvh Jannie -telefonterrorist

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 08:15

Tak for jeres inputs, mange af disse ting kan jeg bruge til noget.

Jeres svar har mest været hen imod hvordan i foretrækker at blive ringet op i forhold til phoners adfærd på telefonen, mange af disse ting er vi allerede ajour med.

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad I ville prioritere i forhold til hvad phoneren vil tilbyde jer (ikke af produkter eller ydelser). Det kunne fx være at booke et møde med jer, sælge jer noget, undersøgelse, email accept til DM kampagner osv?

Ser frem til endnu flere konstruktive svar

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 08:19

Kristian.J:

Tak for jeres inputs, mange af disse ting kan jeg bruge til noget.

Jeres svar har mest været hen imod hvordan i foretrækker at blive ringet op i forhold til phoners adfærd på telefonen, mange af disse ting er vi allerede ajour med.

Nu kunne jeg godt tænke mig at vide, hvad I ville prioritere i forhold til hvad phoneren vil tilbyde jer (ikke af produkter eller ydelser). Det kunne fx være at booke et møde med jer, sælge jer noget, undersøgelse, email accept til DM kampagner osv?

Ser frem til endnu flere konstruktive svar

Herfra ret kort... Alt andet end at sælge noget igennem telefonen!! 

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 07
Indlæg ialt: 331
Fra  Mødebooking.com Skrevet kl. 09:35

Hej Jannie,

Tak for hurtigt svar, det er også en af de ydelser vi helst ikke gør i, da der er rigtig mange som er blevet taget i røven af smarte annoncesælgere, og derefer er meget tilbageholdende når det er telesalg.

Hvis vi gør det så er det på fast timepris, og så skal det være et holdbart og unikt produkt/service.

Kristian Joergensen
www.moedebooking.com

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 13:47

Præcis ...

Nå, men jeg læser jo med her, man kan jo altid blive klogere (jeg har vist ikke lagt skjul på at jeg laver det samme som dig) Så jeg håber der er flere der vil komme med deres mening om den sag. Ellers må vi jo lave en telefonisk rundspørge i fællesskab Wink 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24

Kristian.J:
Jeg vil derfor spørge om jeres hjælp i forhold til hvordan i foretrækker at blive ringet op, og hvad i selv gør når i skal på jagt efter nye kunder?

Hvis nogen ringer til mig og begynder på en introduktion med ditten og datten, så bryder jeg ind og spørger, om vedkommende har noget, de vil sælge. Efter lidt nølen kommer der som regel et ja, hvorefter jeg oplyser, at vedkommende spilder sin tid. Er vedkommende påståelig og vil fortsætte, afbryder jeg og oplyser, at hvis de ikke tager et nej for et nej, så knalder jeg røret på. Det plejer de at acceptere. For hvis ikke, har de mistet en potentiel kunde.

Da jeg ikke kan døje cold calls, ville jeg nødigt selv ringe op. Jeg ville sende et brev eller en folder/flyer i forvejen, vente en uge og derpå ringe op og høre, om de har modtaget det. Det husker de som regel ikke, men derefter kan jeg så spørge, om jeg må besøge dem og kort fortælle dem, hvad jeg tror firmaet kunne få fordele af. Jeg tror ikke, der er nogen patentløsning.

Fra kolding
Tilmeldt 11. Jun 10
Fra  Jannie Nielsen Skrevet kl. 22:08

Kristian, jeg brækker lige ind i din tråd igen.... send nogen skældsord hvis du vil -jeg kan tåle det.

Poul, jeg kan godt følge hvad du siger. Men når vi snakker om ekstern telemarketing, så er det jo ikke rigtig os der sidder på telefonen, der beslutter hvordan forløbet skal være. Det er jo dem der bestiller opgaven der vurderer om de vil sende noget ud i forvejen. Det sker ikke ret tit -men jeg vil godt afsløre, at de gange jeg har prøvet det, har det nærmest været sværere at komme igennem med budskabet end uden. Måske fordi jeg primært beskæftiger mig med ret håndfaste ting uden noget hokus-pokus...

Og lige nu sidder jeg næsten og ærgrer mig, at jeg ikke umiddelbart sidder med noget der henvender sig til dig, for så ville jeg da lige tage udfordringen op og vise dig at det kan gøres uden at være stereotyp og irreterrende... (håber du kan læse at det er skrevet med et glimt i øjet og smil på læben)   Medmindre du lige mangler en vinkelsliber?? Huh?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:11

jannie N:
Poul, jeg kan godt følge hvad du siger. Men når vi snakker om ekstern telemarketing, så er det jo ikke rigtig os der sidder på telefonen, der beslutter hvordan forløbet skal være.

Okay, jeg havde en mistanke om, at der ikke kun var tale om cold calls fra et firmas egne sælgere, så jeg frafalder...

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)