Vinderhimlen.dk, som kom i luften i går har haft 300 besøgende i dag! Er det lidt eller meget ? :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Hvor kommer de besøgende fra :D?
Vinderhimlen.dk, som kom i luften i går har haft 300 besøgende i dag! Er det lidt eller meget ? :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Stifter af SONNURMEDIA - Alt indenfor webudvikling
Hvor kommer de besøgende fra :D? |
Hej :) Hvor har du tallet fra? :-) |
gav nogle af de 300 besøgene idag kunder og hvor relevante var de besøgene? det er mange vis gav mange kunder , dog kan færre besøgene være mange vis få besøgene giver flere kunder , da de var mere relevante besøgene |
Ja unikke målt med GA :) Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Jeg vil mene 300 er mange, men samtidig så hvis de er kommet fra eksempelvis Amino er det mindre imponerende i og med det bliver svært at opretholde. - Men 300 er stadig mange! |
Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng?
Og er det folk fra amino, fordi du har skrevet et feedback post, eller hvor kommer de besoegende fra? Med venlig hilsen |
Desværre var en stor del af de besøgende ikke så relevante. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Ja omkring 30 stykker. En del besøgende fra Amino, men dog ikke med flest henvisninger. Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson |
Hvis du har lavet 30 leads vil jeg sige det er meget flot! Tillykke! :D
Med venlig hilsen |