Du siger 250 besøg hver dag. Husk at installere Google Analytics, så kan du se hvor de kommer fra - f.eks. kan du ikke regne med at dine facebook-venner bliver ved med at besøge din side. Derfor skal du læse nogle bøger om SEO, og bruge meget tid på det, så du kan lave en side, som får en masse besøg. Jeg har skrevet anmeldelser af SEO 2.0 og SEO-lex. Det er to rigtig gode bøger om SEO, som også findes i gratis udgaver!
Siden er ikke færdig endnu, så spørg igen, når du har lavet noget indhold og den er 95 % færdig. Så kan du få mere konstruktiv feedback.
Skriften må du gerne lave større, må ærligt sige jeg opgav med at læse efter 2 sekunder. Selv min lup opgav. Måske en anden skrift type ville gavne.
Drop det danske sprog og fraser (lyder ikke godt når du oversætter det direkte), hvis du ville køre det på engelsk eller er der brugt en google translate ?
"Denmark – Superliga early bet – 2.75 can not stand to kampstart.Horsens played like a sack of potatoes in Silkeborg, and beyond their freak-goal had little to offer. Silkeborg dubbed them in almost all areas – and especially their defense so dull ud.Randers impressed again and Kamper scored hat trick against a tame Esbjerg crew. However, they are probably without Frank K, who got a skade.Dog I assess Randers as favorites in the match – 2.75 is very valuable in my eyes."