Vi er et nystartet brand, der henvender sig til den modebevidste kvinde mellem 25 til 50 år. Se nærmere beskrivelse i nedenstående. Vi har med udgangspunkt i 4 egne tøjbutikker valgt at opstarte egen produktion med fastansat designer og freelance konstruktør. Produktionen varetages af et sourcing selskab, så kræfterne anvendes i udvikling og salg. Vores udfordring er, vi vil og skal ind på eksportmarkederne allerede fra første kollektion, for at skabe en bæredygtig brand. Håber nogen i dette forum kan være behjælpelige med det. Vi overvejer evt. også at få en partner med for at få løftet opgaven op på rette niveau. MålgruppenDet primære segment er kvinder fra 25 til 50 år, med middel til høj uddannelse. Deres indkomst er mellem til høj, og De har et middel tøjbudget. Geografisk placering i hovedstæderne og i større provinsbyer i Danmark, Norden samt lande i Europa, hvor senere analyser skal klarlægge hvilke. Kvinderne er modebevidste, og er gerne et skridt foran, og ønsker at være i konstant forandring. PrisniveauNiveauet ligger lidt over gennemsnittet. F.eks. nederdele fra kr. 499 til kr. 999. jakker og frakker fra kr. 999,- til kr. 1699,- Toppe og t-shirts fra kr. 199,- til kr. 499. KollektionKollektionen bestå af 30 til 35 styles som kjoler, nederdele, bukser, jakker og frakker. Derudover et antal accessories som strømper, bælter, tørklæder m.m. Kollektionen er kommerciel, men med et særpræg af unikke detajler. Udtrykket er raffineret med vægt på det brugbare og behagelige. Salgskanaler< |
Nyt tøjmærke søger agenter i udlandet
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
- 1
Har i brug for en dygtig freelance konstruktør? Så kan jeg hjælpe!! Jeg har i lidt over et år arbejdet som freelance konstruktør og har inden da været i branchen i ca. 12 år. Jeg har selv cad/cam og tegne programmer. Kig ind på min hjemmeside: www.apnielsen.dk og se om det ikke var noget for jer. Hilsen Anita |
Hej Lene Ser foerst dit indlaeg nu, men maaske kan jeg vaere behjaelpelig paa den ene eller anden maade. Har en samarbejdspartner hernede, saa maaske jeg kan give sagen videre. Jeg er bosat i Holland og driver et marketingsfirma hernede, hvor vi baade har danske og hollandske kunder. Hvis du er interesseret i at give mig lidt flere oplysninger, kan du jo sende en mail paa |
Ellen Dancontact telemarketing www.dancontact.dk
Hej Lene, Det lyder spaendende med Jeres nye projekt, som om I at styr paa tingene og starter ud "stort"!! Jeg er produktions agent paa Mauritius, med et taet samarbejde med en sourcing agent i Danmark, Zoran - fra Lorenzo ApS. Nu skriver du godt nok I har et sourcing firma, men har I nu ogsaa sikret Jer at det er det rette? - Hvor meget indflydelse har I egentligt? - Hvor sikre er I priserne er De rigtige? Etc.!! Vores maade at arbejde paa er Zoran loebende er opdateret med nyeste fabric kollektioner og tager rundt og besoeger kunder. Naar en aktuel produktion gaar i gang er I i direkte kontakt med mig. Samt har I behov for tilgang til fabrikker og tjekke arbejds forhold, produktions forhold, etc. er I altid meget velkommen her paa Mauritius. Tekstil er landets stoerste erhverv efter turisme og en base i det Indiske Ocean for "sub contracting" til Hong Kong og Madegascar. Varer leveres i hoej kvalitet i forhold til Kina, med mere attraktive minimum. Dette betyder selvfoelgelig ogsaa Vi ikke kan konkurrere med Kinesiske priser, men da varer ud af Mauritius leveres paa EUR1 certificat kompencere dette en stor del. Har I lyst til at hoere mere kontakt mig paa: mikkel@intnet.mu og Vi kan evt. saette et moede op mellem Jer og Zoran. Med venlig hilsen, Mikkel Westh SKANDIC DISTRIBUTION LTD. MAURITIUS FREEPORT COMP. |
http://www.mwcreation.net
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)