Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Videokamera sælges !!!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 11
Indlæg ialt: 240
Fra  Lasse Freestyle Fodbold Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey alle.

Håber det er iorden, så jeg vil bare gøre opmærksom på at jeg sælger et rigtig godt full HD videokamera.

I kan se selve annoncen her på dba: http://www.dba.dk/full-hd-sony-hdr-xr-105e/id-72589937/

Hvis du er interesseret, så kontakt mig venligt på mail eller tlf. (står alt sammen på DBA annoncen)

Med Venlig Hilsen 

Lasse Kalkar

Book Danmarks bedste freestyle fodbold jonglører til dit event! Underholdning i topklasse - Mere info på..

WWW.FODBOLDTRICKS.DK 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 20:26

Det er helt i orden efter min mening men der er to ting:

1: Du har skrevet i "Hvordan starter jeg selvstændig virksomhed". Du kunne jo have skrevet i "Jeg har et godt tilbud til dig" eller sådan noget. 

2: Du har ikke skrevet hvor meget rabat der er til Amino'er? For det bliver der da nødt til at være!

Ha' en god aften Smile

Fra Harboøre
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 941
Skrevet kl. 21:21

Hmm jonas, nu er jeg lidt uenig ;)

Hvorfor behøver der være rabat til aminoer, ja det er god skik, men er det en nødvendighed? hmm bob bob.. Han sælger det jo som privat person.. 

Det var bare min mening. 

Billig Tanktop helt ned til 66 kr. pr stk! med gratis fragt! det billigt!

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 212
Skrevet kl. 22:45

Ørts:

Hmm jonas, nu er jeg lidt uenig ;)

Hvorfor behøver der være rabat til aminoer, ja det er god skik, men er det en nødvendighed? hmm bob bob.. Han sælger det jo som privat person.. 

Det var bare min mening. 

Det var nu også med et glimt i øjet :) Men hvis man vil udnytte forummet og endda ikke gider at finde en passende kategori, så synes jeg også at der bør høre en lille rabat til, hvis en amino er interesseret.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)