|
Jeg fik lige nedenstående eksempel i min indbakke idag. Hvis man ikke kan forstå den danske version, har de i dette tilfælde også sendte den engelske version med. -----Oprindelig
Hallo ,
H &M KLÆDE , er i ransage i en skrift - målmand / kompagni This planlægge har blevet bebygget sådan set ikke hen til på jeres indeværende opgave heller ikke overbringe jer hvilken som helst skema
i indskærpe men for at hjælp organisere dem overtallig med at jer arbejde nemlig os. H &M KLÆDE er en kompagni dvs handler i den Batik,Assorted Afrikaner fabrics, various beklædning materials,African kunst møbel nemlig eksport hen til den wolrd.
Presently vor website er ind under konstruktion og burde hurtigt. I den senere tid Sig kom hen til mig kundskab at der er omgang midler nær forestående af vor klienter i Danmark hvilke indgå skemaer i Kasserer checks,Company hindringer hindringer hvilke er ikke let cashable udenpå Danmark.
Altså vi savn nogen i Danmark hen til arbejde nemlig vor og hjælpe os i oparbejdelse den indbetalinger af vor alskens hvilke indgå oven på en weekly,monthly og helårlig det være at vi afgjort hen til ansætte en hen til hjælp os byde velkommen vor indbetalinger henne sig til henvende jer skal være sørger for us,in opstille vor indbetaling af vor klienter.
Al jer savn hen til lave er byde velkommen disse klienter i landskab blive sig indsatte henne ved jeres Cash sig så er der ikke mere afkorte jeres procentdel ( indbetaling ) plus henlægge priser og på levering den hen til sig i firma''s repræsentanterne via Western union. indbetalinger vil udgå fra ud i jeres benævne nemlig vi vor klienter hen til do.Therefore den næste detaljer ville være skulle forlange jer hen til sende mig en email hos den næste
1.Your Udførlighed 2.Your Henvende 3.Your Foretage en opringning antal 4.Your Alder 5.Your Livsstilling
Vi ville på levering disse anklager hen til vor klienter gør indbetalinger hen til jer nemlig den firma''s agent i Når først vi har al jeres detaljer i vor filerne. Vi ville informere jer nemlig hurtigt nemlig vi bevidne sig i vor klient er indlevering indbetaling tværs over hen til jer. bedes bemærket vi har ekspert hvem indarbejde række hos os hen til opdager den detaljer jer levere os , burde der være dårlig leg.
Gid hen til læse af jer hurtigt. Varmeste Hilsen, Antonio Bigante Besvare:abigante@gmail.com
-------------------------------------------------------------------------------------------------- |

Bliv gratis medlem