Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Multimedieskat enkeltmandsvirksomhed: når internetforbindelsen er en del af huslejen

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 224
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal til at betale multimedieskat og vil i den forbindelse gerne trække udgifterne til internetforbindelse fra. Jeg ved dog ikke om SKAT vil godkende det.

Dilemmaet er, at jeg bor på kollegie, og at udgiften til internetforbindelse er en del af huslejen. Internetforbindelsen kan ikke fravælges, og der er derfor ikke tale om en direkte merudgift. Beløbet internetforbindelsen koster kan ikke beregnes præcist, da kollegiet har betalt et engangsbeløb for internetforbindelse til alle beboere over en lang periode.

Vil SKAT godtage et underskrevet bevis fra kollegiet, med angivet cirka beløb (!) for udgifter til internetforbindelse?

Tilmeldt 19. Mar 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det nye ved MMB (det kom da det blev indført) er at du skal beskattes af 250,00 pr. månede men du kan ikke fratrække andre "tele" udgifter fra.

Der er mange kloge hoveder her inde, men det beste sted at få svar på dette spørgsmål er på www.skat.dk, der er også et sted man kan stille spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)