Hej Micheal Mange tak for feedback. Det er en rigtig god ide med at lave mere indhold på sidererne. Problemet er lidt hvorhenne det skal placeres om det skal være i bunden eller i toppen eller midt imellem. Jeg har overvejet at lave tags udover kategorierne. For hver tag side ville der være en lille beskrivelse på cirka 200ord. Tror du det ville være en god ide at lave? Med venlig hilsen Àsgeir Gunnarsson
|
Àsgeir Gunnarsson:Mikael christiansen:for at der i skal give indhold til søgemaskinene skal der indhold og tekst på siderne ikke kun kort tekst og et links der nærmeste ikke videre fomidler nogle viden, for jeres side skal være den side der godkendes som den skal ligges over dem i linker til ,
der skal der mere indhold på siderne om hver emme og gerne mere end dem i linker til , derved står i godt for det er jer der kommer op øverste på google, lav baranches bedste hjemmeside om jeres emme
husk ellers er jeres hjemmeside værdiløs, vis der ikke laves meget mere tekst på siden , derved husk lav langt mere der formidler en viden på hjemmesiden
husk lav en streg under hvad der er links på hjemmesiden
Hej Micheal
Mange tak for feedback. Det er en rigtig god ide med at lave mere indhold på sidererne. Problemet er lidt hvorhenne det skal placeres om det skal være i bunden eller i toppen eller midt imellem.
Jeg har overvejet at lave tags udover kategorierne. For hver tag side ville der være en lille beskrivelse på cirka 200ord.
Tror du det ville være en god ide at lave?
Med venlig hilsen
Àsgeir Gunnarsson
det vil ville være en god ide der er for lidt indhold på siden lige nu
kunne også lave links ved hver emme om alt læs mere , hvad der er bedste ved jeg ikke