Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside ønskes

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen

Kunne godt tænke mig lidt feedback på denne side.

Både ris og ros Smile

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:42

Konkurrence staves med rence, ikke rance...

Menu-linjen er udmærket bortset fra den lysegrønne baggrund-farve, der dukker op, når man vælger et menu-punkt. Hos mig ryger punktet Andet ned på næste linje, se skærmbilledet.

Du har megen tom plads i den lyseblå header. Var det en ide at få flettet nogle konkurrencer ind, så man ser antydningen af nogle, der løber, og nogle, der sidder til bingo og nogle der konkurerer i noget helt tredie.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 23:52

Poul Madsen:

Konkurrence staves med rence, ikke rance...

Menu-linjen er udmærket bortset fra den lysegrønne baggrund-farve, der dukker op, når man vælger et menu-punkt. Hos mig ryger punktet Andet ned på næste linje, se skærmbilledet.

Du har megen tom plads i den lyseblå header. Var det en ide at få flettet nogle konkurrencer ind, så man ser antydningen af nogle, der løber, og nogle, der sidder til bingo og nogle der konkurerer i noget helt tredie.

Hej Poul

Mange tak for dit feedback :)

Hermed skulle stavefejlene været rettet. (Ikke banneret da jeg skal lave det om til Vinderhimlen.dk)

I den blå header har jeg tænkt mig at sætte et banner med teksten "Dagens konkurrence".

Hvilken version af Chrome bruger du ? Kan nemlig se at det ikke ser helt rigtig ud.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnnarsson

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:59

lav en streg under hvad der er links derved lettere at se hvad er alm tekst og hvad er links

flere undersider virker ikke i øverste menu

kontakt siden hvor er den?

kunne ikke rigtigt komme rundt alle undersider de gik til fejl side ,derved kan ikke give feedback på alle de undersider der ikke virker

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 10. Mar 10
Indlæg ialt: 139
Fra  Freewebsite-service.com Skrevet kl. 08:31

Jeg er meget i det feedback der er kommet foreløbigt.

Når jeg besøger de forskellige hovedsider, kommer jeg til en fejlside, jeg tænker det skyldes at du arbejder på siden.

Jeg vil klart anbefale dig et fjerne eller rykke banneret på forsiden, da det tager alt for meget opmærksomhed og giver et lidt forkert indtryk til de besøgende.

Derudover kunne du med fordel lave en nyhedsbrevs sign-up ud i højre side og få en masse modtagere.

Sidst vil jeg foreslå at du ud fra hver konkurrence, havde et billede, der mere visuelt viser hvad man kan vinde på hjemmesiden. I øjeblikket er det bare en lang liste med konkurrencer, der kan virke lidt tørt.

Håber du kan bruge min feedback.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:41

Jeg bruger Chrome 10.0.648, men fejlen reproduceres ikke længere. Det ser også ok ud i Firefox.

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 08:48

Freewebsite:

Jeg er meget i det feedback der er kommet foreløbigt.

Når jeg besøger de forskellige hovedsider, kommer jeg til en fejlside, jeg tænker det skyldes at du arbejder på siden.

Jeg vil klart anbefale dig et fjerne eller rykke banneret på forsiden, da det tager alt for meget opmærksomhed og giver et lidt forkert indtryk til de besøgende.

Derudover kunne du med fordel lave en nyhedsbrevs sign-up ud i højre side og få en masse modtagere.

Sidst vil jeg foreslå at du ud fra hver konkurrence, havde et billede, der mere visuelt viser hvad man kan vinde på hjemmesiden. I øjeblikket er det bare en lang liste med konkurrencer, der kan virke lidt tørt.

Håber du kan bruge min feedback.

Hej Freewebsite

Mange tak for dit feedback. Arbejder lige med at få problemet løst med undersiderne.

Med hensyn til billeder. Kan du ikke se billeder når du kører musen over nye konkurrencer?

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnarsson

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 21:51

Mikael christiansen:

lav en streg under hvad der er links derved lettere at se hvad er alm tekst og hvad er links

flere undersider virker ikke i øverste menu

kontakt siden hvor er den?

kunne ikke rigtigt komme rundt alle undersider de gik til fejl side ,derved kan ikke give feedback på alle de undersider der ikke virker

Nu virker undersiderne. Færdigfald rejse konkurrencer.

Med venlig hilsen

Àsgeir Gunnnarsson

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 10:17

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:28

for at der i skal give indhold til søgemaskinene skal der indhold og tekst på siderne ikke kun kort tekst og et links der nærmeste ikke videre fomidler nogle viden, for jeres side skal være den side der godkendes som den skal ligges over dem i linker til ,

der skal der mere indhold på siderne om hver emme og gerne mere end dem i linker til , derved står i godt for det er jer der kommer op øverste på google, lav baranches bedste hjemmeside om jeres emme

husk ellers er jeres hjemmeside værdiløs, vis der ikke laves meget mere tekst på siden , derved husk lav langt mere der formidler en viden på hjemmesiden

husk lav en streg under hvad der er links på hjemmesiden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)