Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobil nr (guldnummer)

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Indlæg ialt: 262
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Noteret!

Giver de andre bydere muligheden indtil søndag.

Som sagt skal du være opmærksom på at der er noget leveringstid på nummeret, har dog bestilt NP, så regner med ca 30 dage, skriver den endelige dato når jeg får denne.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 07:41

Jeg byder over !!!!! -  men byder først Søndag - 

Når sidste bud er nået ! 

Rasmus meld fra :D 

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 07:48

Det er iorden Kreko!

Skriver løbene hvis der kommer andre bud, har nemlig en byder på min mail.

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 10:01

Så ser det ud til at han på mail ikke kunne følge med mere :)

Kreko har du lyst til at stikke et bud ud?

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:14

Har man prøvet på QXL, idet der er mange flere bydere?

mvh   Geeked

Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 20:56

Har andre numre på qxl også ;)

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 21:49

Nogen som kan bruge: 22922122 Henvend venligst med tilbud på en mail eller PM her.
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:12
Hej, Som mange år i mobilbranchen, vil jeg lige give mit besyv. Alle selskaber som jeg har kendskab til i den danske mobilbranche godkender IKKE videresalg af telefonnumre til andre. Det er samme princip som videresalg af billetter med egen økonomisk vinding. Nogle teleselskaber holder øje med numre som skifter hænder og matcher dem op mod internettet/div fora/qxl mv. Alle udbydere har indskrevet i deres vilkår, at de må lukke numret og fratage dig retten til numret, hvis de konstatere at du videresælger deres numre. Fastnet til mobil......arh, det kan faktisk ikke lade sig gøre. Som andre nævner er det rent faktisk stoppet hos IT&T. Det som sonofon udbyder er ikke en reel flytning. I stedet oprettes der et skyggenummer, som alle kald viderestilles til. Præcist som folk som bruger dobbelt-simkort. Derfor giver Sonofons tilbud også nogle vigtige begrænsninger....bl.a. kan man ikke modtage SMS på numret som originalt er fastnetnummer, da det ikke er teknisk tilladt i DK at videresende SMSer.
Fra Denmark
Tilmeldt 25. Nov 07
Skrevet kl. 21:30

Hvad er det for en gang *** at skrive? Og endda i en gammel tråd?

ALLE numre ejes af IT&T det man køber er brugsretten, du må godt vidersælge et mobilnummer, det kræver dog at operatør godkender overdragelsen.

Alternativt flytter man nummeret til et selskab hvor dette ikke er gældende, det er nemt og ganske gratis ;)

Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 316
Skrevet kl. 21:34
Du behøver ikke synes om mit svar. Uanset hvor gammel tråden er eller om man kan flytte numre mellem selskaber for at undgå nogle opdager det, bliver det ikke mere accepteret af selskaberne. Jeg sagde ikke at det var ulovligt, jeg sagde blot at selskaberne ikke vil have det og tager højde for det i deres vilkår.
Side 7 ud af 9 (87 indlæg)