OK tak - men hvis jeg skal give 2000 kr for det, har jeg allerede mistet beløbet, som netop var på 2000... men det er måske nok bare sådan det må være så.
Tak for det ihvertfald.
Hej...
Du har jo ikke betalt 2000 for at få dine egne 2000 kradset ind -du har betalt for at bruge dem i et år fremadrettet på de ting der måtte komme.
Jeg vil dog anbefale et hvilket som helst andet firma end lige netop dem der nævnes her -men der vil altid være forskellige meninger. Får man sine penge hentet hjem er firmaet godt, gør man ikke er de dårlige.. uden at se på hvorfor sagen er endt som den er... De har ikke kørt nogen sager for mig, skal jeg skynde mig at sige (fordi den sag jeg har og havde da jeg skulle vælge, er jeg ikke sikker på at de ville være såååå interesserede i at hjælpe med)
Jeg har ringet rundt på vegne af mere end et inkassofirma -jeg er mødebooker. Så den vej igennem har jeg hørt mange sjove historier... Ikke mindst om sælgerne der lover langt mere end de kan indenfor lovens rammer osv. Så se dig for.
Og så skal du vide at nogen samarbejder med Debitorregistret og andre med RKI, det er IKKE det samme.
Fordelen ved at have et inkassofirma er muligheden for at få at vide om din kunde er registreret inden samarbejdets start. Og netop derfor nævner jeg at der er 2 registre... Jeg har nemlig selv en dårlig betaler der rendt fri i deb.reg. men da jeg efetrfølgende fik ham tjekket gemmen en sød telesælger fra experian kunne hun da lige oplyse 4 anmærkninger på selvsamme person. hm.... Så ved jeg ikke helt hvor meget det er værd selvom sælgerne sidder og siger det er næsten det samme... (og det har jeg også selv gjort ud fra de oplysninger jeg havde fået
)
Hvis det kan forventes at de ikke vil betale er inkassofirmaer spild af tid og penge -de kan ikke gøre noget, og sender dig videre til en advokat, som du også skal betale for.