Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GLS - vi afleverer dine pakker hos naboen ????

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 06:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Brokkehoved ! Køb dog en ny !

 

Selvfølgelig ryger der en computer i ny og næ ! :-)

 

Selvfølgelig skal de dokumentere at de har leveret - eller erstatte pakken - op til deres grænse - jeg mener det er 4.500 netto for alm. privatpakker.

Jeg mistede selv en del pakker med gls før i tiden - men det var ærlig talt for besværligt at få erstatning - noget værre tovtrækkeri - håber det er blevet nemmere i dag.

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Melina Jørgensen:

Min kommentar er i relation til den tidligere kommentar, om at man skal tænke
på lønnen og så videre.Og den går ganske simpelt på, at der ikke er nogen, der
tvinger chaufførerne til at møde på arbejde om morgenen, de kan jo bare lade
være, hvis de ikke gider, fordi der er immervæk ingen der sætter en pistol mod
tindingen på dem og tvinger dem til at køre ud med pakkerne, det vælger de selv
hver dag.



Nu lyder du akkurat som fagforeninger, de siger rask væk, at kan du ikke tjene penge på en dansk bil med en dansk chauffør, kan du bare lukke..

Fint nok, men der findes også mange udenlandske chauffører og vognmænd der meget gerne vil tage over..

Pointen er bare, at danske lønomkostninger er Europas højeste og så kan man ikke konkurrere på service, når transportkøberne ikke vil betale det, som vognmanden skal have for at drive en anstændig forretning til alles tilfredshed.

Tvang eller ej.??

En landmand i Danmark prodcuderer græskar i stor stil med udenlandske arbejdere ansat, som de store supermarkedskæder køber år efter år til en meget lav pris, netop fordi han har billig arbejdskraft.

I år er han lukket, fordi indkøberne vil betale endnu mindre for græskarene og så kan han ikke få det til at løbe rundt og må lukke.

Nu går arbejdspladserne til billige lande med meget lave lønninger og det er så bare ærgeligt.

Tvang eller ej ? hvem tvinger hvem ??

mvh

 

Fra Samsø
Tilmeldt 18. Oct 05
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :
kenhvm:

3 Gange har jeg skulle have leveret via GLS, og ingen af gangene er det
lykkes dem at gøre det på en bare tilnærmelsesvis anstændig måde.



Altså, det er meget underligt at netop du oplever så dårlig en modtagelse !

Er det fordi du ikke har fået pakkerne, eller forventer du dem udpakket og sat på plads af chaufføren eller ??

Hvad er så en anstændig måde at levere på ??

mvh

 

Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er så faktisk mig der har problemet ! Tak For hjælpen Melina .. Jeg sendte min computer til reperation d. 28/2. Da jeg stadig ikke havde hørt noget igår d. 21/3 valgte jeg at ringe til infocare .. De sagde at den var afleveret den 4. Marts hos min nabo. Hvilket jeg overhovedet ikke var klar over. GLS kan på ingen måde tillade sig at aflevere min pakke hos min nabo, for så slet ikke at informere mig om at den er hos hende ! Dvs hun har haft computeren de sidste 18 dage, hvor jeg har troet at den stadig var til reperation .. Det kan godt være min nabo burde aflevere den, men GLS burde fandme informere mig om at de har afleveret den derinde. Så nej har ikke tænkt mig at købe en ny .. Det er en computer der er 6 mdr gammel og koster godt 8000 kr, så nej jeg køber ikk en ny. GLS må erstatte .. Længere er den ikke.
Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Espresso:

Jeg ville være super glad, hvis jeg kom hjem og erfarede at min nabo havde taget imod en pakke, som jeg ventede på. Alternativet havde været en masse bøvl med at finde et andet tidspunkt, hvor jeg kunne være hjemme for at modtage en pakke.

Langt de fleste har det på samme måde - og hovedparten af alle naboer ville som det mest naturlige straks gøre dig opmærksom på, at de havde modtaget en pakke på dine vegne - og hvis de ikke ønskede at gøre det, så ville de have nægtet modtagelse til chaufføren.

Som jeg ser problemet her, så er det ikke GLS chaufføren, der fejler. Det er din nabo!!

 

Ja, det ville jeg da også, hvis naboen så gad gøre opmærksom på at de havde afleveret pakken, eller at gls havde fortalt mig, de havde givet den til min nabo. Men når man så har en nabo som selv beholder pakken, så ser jeg absolut INGEN pointe i at naboen skal modtage min pakke.

Så jo, i min verden har både chauffør og nabo fejlet.

 

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Olsen:

Brokkehoved ! Køb dog en ny !

Nu skal vi ikke diskuterer hvordan du tjener dine penge, men jeg holder lidt af dem jeg har, så jeg gider absolut ikke købe noget nyt, som erstatning for det gls smider væk, fordi de omgåes reglerne for levering af pakker.

Og desuden, når de har oplyst et leveringstidspunkt, så kunne de jo også bare komme med pakken indenfor det tidsrum så ville der aldrig være dette problem.

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Malene: Præcis, og det skal du bare holde på, fordi de har noget af et forklaringsproblem. De har brudt reglerne og så må de komme med en form for kompensation overfor dig!!

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige netop konstateret at GLS leverede en, for mig, meget personlig pakke til min nabo. Der er så bare lige det, at min nabo og jeg ikke er gode venner og heller ikke er på talefod. Det er nu 4 dage siden at GLS leverede pakken og jeg har endnu ikke set skyggen af den. Jeg har godt læst i GLS's regelsæt at de forbeholder sig ret til at levere pakken til naboen hvis man ikke er hjemme, men kan det virkelig være lovligt? Jeg håber der er nogle jurakyndige der har lyst til at svare på det?? Under alle omstændigheder synes jeg at det er enormt dårlig stil af GLS, jeg oplyser altid mit telefonnummer, så det er sgu da bare lige at løfte knoglen og høre om jeg vil have lortet leveret til en Pick-up butik eller tilbage til lageret i Taastrup. Desuden skulle de ifølge Track & Trace have forsøgt at levere pakken den 9.12 og have efterladt et brev, men det har jeg har aldrig fået!! Jeg burde selvfølgelig have tjekket Track & Trace før, men da jeg tidligere har oplevet at der kunne gå 10-12 dage inden jeg fik min pakke, begyndte jeg først at undre mig i går (14.12.2011), 9 dage efter bestilling og bekræftelse. Faktum for mig er, at GLS er et elendigt selskab, og ærligt talt, den der med at "de er underbetalt" og "du får hvad du betaler for" den kan enhver der ytrer det, stikke op et vist sted. Man tænker da heller ikke "nå for søren, der fik jeg sgu desværre salmonella, men så kan jo jeg bare lade være med at købe de billige æg".. Vor herre bevares, hvis de er så "stakkels" underbetalte, de chauffører, hvorfor fanden strejker de så ikke?? Måske er det fordi at det er ret nemt at "springe over hvor gærdet er lavest" og alligevel redde sig en god timeløn...

Vh. Andreas Munch

 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Har rigtige gode erfaringer med GLS i dk og deres samarbejdspartner 'der kurier' i Tyskland :-)
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 149
Fra  Mulius.com Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Øv! Ikke et heldigt ry det firma har efterhånden.. 
Jeg har indset, at det firma, vil jeg undgå, at være kunde hos fremover. 

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)