Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man blokere en hel Amino kategori - Café og hygge?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Lars Tyndskids Marker
Tilmeldt 13. Mar 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Kan det egentlig lade sig gøre at blokere en hel kategori, således, at jeg helt slipper for at se nogen som helst indlæg i den kategori, der hedder Café og hygge?

Mvh

Danny P.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:10

Danny Poulsen:

Hej Aminoer

Kan det egentlig lade sig gøre at blokere en hel kategori, således, at jeg helt slipper for at se nogen som helst indlæg i den kategori, der hedder Café og hygge?

Mvh

Danny P.

Det bliver vist lavet senere i år, altså således du kan fravælge kategorier fra din forside når du er logget ind.

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 14:11

Thomas Frost:

Danny Poulsen:

Hej Aminoer

Mvh

Danny P.

Det bliver vist lavet senere i år, altså således du kan fravælge kategorier fra din forside når du er logget ind.

Fedt! Det vil jeg glæde mig til. Yes

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 14:11

Du kan jo når du fører musen over et indlæg se hvad kategori den er lagt i? så slipper du for at bruge 5sek på at klikke ind og ud igen, hvis du ikke kan se dig ud af det i titlen.

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 14:15

BruunMedia:

Du kan jo når du fører musen over et indlæg se hvad kategori den er lagt i? så slipper du for at bruge 5sek på at klikke ind og ud igen, hvis du ikke kan se dig ud af det i titlen.

Jeps. Ja, jeg ved godt, jeg er lidt pirrelig :-). Men flere af de tråde, der er startet i Café og hygge i den sidste ugestid har bare irriteret mig så meget. Bare det at læse overskriften kan irritere mig ("Hvis nu min hund æder min nabos kat...", osv.). Alt for meget, der intet har med iværksætteri at gøre. Jeg ved godt, det netop er meningen med kategorien, men jeg vil bare meget gerne have muligheden for helt at undgå den.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej.

Hvorfor denne overdrevne seriøsitet?

Amino handler jo generelt om iværksætteri med et hav af seriøse indlæg om emnet.

Der er så en enkelt undtagelse nemlig Cafe og Hygge.

Som det er beskrevet på forsiden:

CAFE & HYGGE.

"Her er ordet frit. Her snakker vi om alt andet end iværksætteri."

Har iværksættere ikke brug for lidt afkobling ind imellem det mere seriøse? Det tror jeg da og synes det er super at der er mulighed for ren mentalhygiejne her på Amino.

Hvorfor lade sig irritere? - spring den over. Så svært er det da ikke.

Rigtig god dag

mvh Sören

Tilmeldt 13. Mar 11
Skrevet kl. 14:38

@Søren: Hvorfor gå så højt op i, at jeg gerne vil kunne undgå Café og hygge? Når jeg har brug for afkobling, så foregår det altså ikke på Amino, men ude i det virkelige liv :-)

For mig ligner det ikke andet end støj iblandt alle de gode tråde (spam, om du vil).

Det er jo åbenbart også en funktion, der er under forberedelse.

Men også en rigtig god dag til dig.

Mvh

Danny P.

Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 15:25

Hej Danny.

Jeg kan sagtens forstå at du gerne vil undgå alt det usaglige. Intet problem. 

Bedste hilsner herfra

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)